دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 46912
منبع : خبرگزاری فارس

شهردار قم با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد

قم نيوز : قم نیوز: سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.
شهردار قم با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، جانقربان سرپرست معماری و شهرسازی و دیگر مدیران شهری با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله محمد یزدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که به مناسبت آغاز سال جدید انجام شد، شهردار قم برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری را برای سال 96 تشریح کرد.

همچنین در این دیدار گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در سال گذشته ارائه شد و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز مطالبی در خصوص نقش شهرداری و ضرورت‌ها و نیازهای شهر قم بیان کرد.

شهردار قم در این دیدار از کلنگ‌زنی 20 پروژه در ایام آغازین سال خبر داد و افزود: رینگ سوم شهری با اتمام پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی وضعیت بسیار خوبی پیدا خواهد کرد و به همین خاطر برای تسهیل مسیر تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس و تقاطع میدان ولیعصر اجرایی می‌شود.

سقائیان‌نژاد افزایش ماندگاری زائر در شهر قم را ضروری عنوان کرد و گفت: هشت مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی را تا اردیبهشت کلنگ‌زنی می‌کنیم و پنج قطعه زمین نیز به سپاه داده شده تا فضاهای فرهنگی و ورزشی بسازند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم با اشاره به شعار سال 96 بیان کرد: امیدواریم شهرداری در حد توان در زمینه تقویت اشتغال و تولید در کشور گام برداشته و بخش عمده مشکلات این بخش را رفع کند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های رفاه جامعه وضعیت سفرها در کشور است گفت: در اقداماتی که شهرداری انجام می‌دهد نگاه بر این باشد که تسهیلات بهتری برای مسافرین فراهم شود و زمینه‌ای تأمین شود که مسافرینی که به قم وارد می‌شوند بتوانند به راحتی دو یا سه روز در این شهر اقامت با آرامش و آسایش داشته باشند.

آیت‌الله یزدی الگوبرداری از خراسان رضوی در ارائه تسهیلات و خدمات اقامتی را مورد توجه قرار داد و افزود: شرایطی فراهم کنید که مردم مجبور نباشند که در چادر اقامت کنند و اینقدر فضای اقامتی وجود داشته باشد که مردم نیز قدرت انتخاب داشته باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb59ba.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما