شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 22062
سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان قم:

سرمایه گذاری بر روی جوانان مهم تر از صعود به لیگ برتر است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان قم گفت:سرمایه گذاری روی جوانان برای ایرانجوان مهم تر از صعود به لیگ برتر است و به دنبال نتیجه نیستیم.
سرمایه گذاری بر روی جوانان مهم تر از صعود به لیگ برتر است
به گزارش قم نیوز، سید محمد بدری پس از شکست تیمش برابر پیروزان در حساس‌ترین بازی هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال قم اظهار کرد: در این بازی هر چه زدیم به در بسته زدیم و با وجود اینکه بازی را در اختیار داشتیم توپ‌هایمان وارد دروازه نشد و در مقابل حریف با یک پنالتی بازی را برد.

وی گفت: پیش از این بازی، ۳ مسابقه و ۳ برد در کارنامه داشتیم و در این ۳ مسابقه ۱۵ گل به ثمر رسانده بودیم که آماری خیره کننده بود اما تعطیل شدن مسابقات از اسفند ماه سال گذشته سبب شده تیم از شرایط آرمانی دور شود.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان قم افزود: تعطیلی لیگ به ضرر تیم‌های بالای جدولی و مدعی لیگ است و تیم‌های قدرتمند را از شرایط آرمانی دور می‌کند و شاید برای تیم‌های انتهای جدولی به اندازه صدرنشینان، تفاوتی نداشته باشد.

بدری بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم وضعیت قرارداد و نظام وظیفه بازیکنانی است که از سال گذشته قرارداد بسته و مدارک خود را ارائه داده‌اند و پس از اینکه مسابقات به تعویق افتاد و به سال ۹۳ کشید، دوباره از ما مدارک نظام وظیفه خواسته می‌شود در حالی که این مسابقات مربوط به سال ۹۲ است و بازیکن طبق تعهدی که از سال ۹۲ به تیمش دارد باید برای تیمش بازی کند.

وی عنوان کرد: صعود به لیگ بر‌تر برای ایرانجوان اهمیتی ندارد و برای ما فرق چندانی نمی‌کند که به لیگ بر‌تر برویم یا در دسته اول باقی بمانیم زیرا تیم ما تیمی بسیار جوان است و در ترکیب تیممان فقط یک بازیکن بزرگسال داریم و بقیه نفراتمان بازیکنانی هستند که در حال تجربه اندوزی هستند و همین تجربه اندوزی برای ما اهمیت دارد.

سرمربی تیم فوتبال افشین قم تصریح کرد: ما روی جوانان سرمایه گذاری کرده‌ایم و به دنبال نتیجه نیستیم و سرمایه گذاری روی جوانان برای ما مهم تر از صعود به لیگ برتر است.

بدری با انتقاد از کمبود زمین برای برگزاری مسابقات رسمی در قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم صبای قم دارای دو زمین اختصاصی شامل شهدای هفتم تیر و به تازگی هلال احمر است اما تمام بار مسابقاتی فوتبال قم تنها روی ورزشگاه تختی است و این وضعیت برای فوتبال قم صحیح نیست.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcb5gb5.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما