سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : 23192

بدمینتون قم قدرت بالایی برای صعود به لیگ برتر را دارد

قم نيوز : قم نیوز:‌مربی تیم هیئت بدمینتون قم از حضور پرقدرت این تیم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور در تلاش برای صعود به لیگ برتر این رشته خبر داد.
بدمینتون قم قدرت بالایی برای صعود به لیگ برتر را دارد
به گزارش قم نیوز، حامد شعبانیان تصریح کرد: با توجه به موفقیت ارزنده‌ای که تیم بدمینتون قم در رقابت‌های لیگ دسته دوم بدمینتون باشگاه‌های کشور به دست آورد و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند، سعی می‌کنیم با حفظ انسجام تیم، نماینده پر قدرتی در لیگ دسته اول کشور باشیم.

وی تصریح کرد: کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون باشگاه‌های کشور که رقابت‌های آن با شرکت تیم‌های مدعی از سراسر کشور برگزار شد، کار آسانی نبود اما با همت و تلاش وصف‌ناپذیر اعضای تیم بدمینتون قم، این مهم اتفاق افتاد.

مربی تیم بدمینتون قم در ادامه با اشاره به وضعیت امکانات و فضاهای این رشته ورزشی در قم ابراز داشت: در حالی که بدمینتون نسبت به گذشته جهش چشمگیرتری به خود گرفته است، با توجه به فعالیت در زمینه آموزش و اعتماد خوبی که مردم و شهروندان قمی به این رشته کرده‌اند، شاهد رشد این رشته در قم و توسعه آن در نقاط مختلف شهر هستیم.

وی ابراز کرد: در مجموعه ورزشی شهید حیدریان تالار بدمینتون مرحوم فرهمندموحد قم دایر است و این سالن برای فعالیت‌های بدمینتون کاملاً استاندارد بوده و در حال حاضر تمرینات تیم بدمینتون قم برای حضور موفق در لیگ دسته اول کشور در این سالن برگزار می‌شود.

شعبانیان در خصوص وضعیت تیم بدمینتون قم اظهار داشت: این تیم تمرینات خود را با توجه به مشخص شدن زمان برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور به شکل منظم برگزار می‌کند تا ان‌شاءالله بعد از قهرمانی در لیگ دسته دوم در لیگ دسته اول و در راه صعود به لیگ برتر نیز موفقیت آمیز عمل کرده و با قدرت مقابل حریفان خود ظاهر شود.

وی یادآور شد: رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور صادر کننده مجوز صعود به لیگ برتر بدمینتون است و به همین خاطر تیم بدمینتون قم با ترکیبی از نفراتی که در لیگ دسته دوم حضور داشتند با قدرت در مسابقات این فصل برابر حریفان خود قرار می گیرد.

مربی تیم هیئت بدمینتون قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون، مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بدمینتون کشور از شهریور ماه با شرکت ۱۲ تیم به شکل دوره ای به انجام می‌رسد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات تیم‌های استان های مختلف به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت دو تیم به جواز حضور در پیکارهای لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور در فصل آینده دست یابند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgxq9x.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما