يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 23113

صعود به دسته اول با میانگین سنی ۱۷ سال شاهکار بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بدمینتون استان قم با اشاره به اینکه حضور دوباره بدمینتون قم در دسته اول خوشحال کننده است گفت: صعود به لیگ دسته اول بدمینتون کشور با میانگین سنی ۱۷ سال شاهکار بود.
صعود به دسته اول با میانگین سنی ۱۷ سال شاهکار بود
به گزارش قم نیوز، حامد شعبانیان درباره راهیابی تیمش به لیگ دسته اول بدمینتون کشور اظهار کرد: باید صادقانه بگویم که انتظار چنین نمایش درخشانی از بازیکنان جوان قمی را نداشتم و این موفقیت برای ورزش قم ار ارزش ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: ترکیب تیم ما را بازیکنان جوان و نوجوانان تشکیل می‌دادند و صعود به دسته اول با میانگین سنی ۱۷ سال شاهکار بود که به لطف خدا موفق به انجامش شدیم.

سرمربی تیم بدمینتون استان قم افزود: حضور چند بازیکن ملی پوش و با سابقه در لیگ دسته دوم را متعجب کرد و متوجه شدم سطح این مسابقات هم بسیار بالاست و حداقل ۸ تیم از ۱۲ تیم حاضر، تیم‌هایی مدعی و قدرتمند بودند.

شعبانیان بیان کرد: تیم بدمینتون استان قم ۲ سال پیش با عنوان صبای قم در لیگ دسته اول بدمینتون شرکت کرد اما هزینه چندانی برای این تیم صرف نشد و هدف تنها این بود که تیم را در دسته اول نگه داریم و سال گذشته هم به دلیل اینکه‌‌ همان بودجه ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومانی لازم برای شرکت در لیگ دسته اول را هم نداشتیم در لیگ دسته اول شرکت نکردیم.

وی عنوان کرد: هیئت بدمینتون قم حدود ۷ سال پیش در لیگ بر‌تر بدمینتون، سهمیه داشت که به دلیل مشکلات و فشارهای مالی مجبور شد امتیاز تیم را به فروش برساند و پس از آن، بدمینتون قم همه ساله در لیگ دسته اول حضور داشت اما چون از نظر مالی تونایی خرید بازیکن نداشت نمی‌توانست به لیگ بر‌تر صعود کند.

سرمربی تیم بدمینتون قم خاطرنشان کرد: حضور دوباره بدمینتون قم در دسته اول خوشحال کننده است به ویژه اینکه بازیکنانی جوان با انگیزه و جویای نام در اختیار داریم اما باید به فکر از بین بردن موانع مالی باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtve8.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما