پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 36733
به مناسبت دهه مبارک فجر

بانوان افتخارآفرین ورزش قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: بانوان افتخارآفرین ورزش استان قم در ترکیب تیم‌های ملی و باشگاهی کشورمان به پاس کسب موفقیت برای ورزش قم مورد تجلیل قرار گرفتند.
بانوان افتخارآفرین ورزش قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، در حالی که از بین ۴۵ هیئت ورزشی فعال در استان قم بیش از ۳۰ هیئت ورزشی در بخش بانوان نیز به صورت جدی در حوزه‌های همگانی و قهرمانی ورزش فعالیت می‌کنند، بانوان قمی حضور در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی را تجربه کرده‌اند.

بانوان قمی در رشته‌هایی نظیر رزمی، تکواندو، تیراندازی، ووشو، بسکتبال، والیبال، تنیس، تنیس روی‌میز، هندبال، کاراته، فوتسال، بدمینتون، دو و میدانی، سافت‌بال، سپک تاکرا و چند رشته ورزشی دیگر در سال‌های اخیر برای ورزش قم از میادین گوناگون موفقیت کسب کرده‌اند.

* تجلیل ویژه از مربیان قمی حاضر در کادر فنی تیم‌های ملی

بر همین اساس با برنامه‌ریزی حوزه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم امروز در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مراسم تجلیل از بانوان موفق ورزش قم برگزار شد.

میزبان این مراسم باشکوه سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم بود و قهرمانان و بانوان مدال‌آور قمی در رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی به همراه چند تن از مربیان بومی استان قم که در رده ملی و باشگاهی عملکرد موفقی داشته‌اند تجلیل شدند.

این در حالی بوده که در سال‌های اخیر حضور بانوان مربی ورزش استان قم در تیم‌های ملی رونق بسیار خوبی گرفته است و مربیان بانوان قم علاوه بر کسب موفقیت در سطح ملی، افتخار حضور در کادر فنی تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات برون‌مرزی را در چند رشته داشته‌اند.

یکی از پرافتخارترین بانوان ورزشکار قم خانم ثریا پارس‌لاری است که در سه دوره رقابت‌های جهانی این رشته همواره برای ورزش قم موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده و امسال نیز در مسابقات جهانی بیماران خاص به میزبانی آرژانتین بار دیگر با کسب مدال‌های رنگارنگ خود افتخارآفرین شد.

در این مراسم از پارس‌لاری به پاس کسب دو مدال طلا در رشته‌های پرتاب وزنه و پرتاب دیسک پیکارهای دو و میدانی مسابقات جهانی ۲۰۱۵ به صورت ویژه قدردانی شد تا این بانوی موفق ورزش قم از اکنون خود را برای رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۷ اسپانیا آماده کند.

زهرا احمدی‌نیا مربی شایسته هندبال استان قم که به عنوان یکی از مربیان سازنده این رشته در سطح کشور شناخته می‌شود، بعد از موفقیت در رده باشگاهی و کسب چندین عنوان قهرمانی با تیم‌ هدف‌پویان جوان قم امسال همچنین چند ملی‌پوش را به تیم کشورمان معرفی کرد، مربیگری تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را بر عهده داشت و در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.

* حضور چشمگیر بانوان ورزشکار قم در تیم‌های ملی و کسب افتخارات متعدد

در بین سایر نفراتی که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند، الناز قاسمی، ‌فاطمه خلیلی،‌ نوریه عباسی و مرضیه افشاری به عنوان بانوان هندبالیست استان قم در مسابقات آسیای میانه و قهرمانی آسیا از رشته هندبال مورد تجلیل و قدردانی واقع شدند.

مریم منصوریان به همراه زهرا سلیمانی مربیان با دانش ووشو استان قم در کنار هاجر عبادی نائب‌رئیس سابق و مربی موفق کاراته استان قم در سطح ملی و بین‌المللی از دیگر نفراتی هستند که در بین نفرات تجلیل شونده این مراسم حضور داشتند.

همچنین در این مراسم از معصومه شفاهی،‌ پروانه صادقی، پریسا حیدری،‌ خدیجه رضایی بانوان ووشوکار قم به پاس کسب مدال از پیکارهای ووشو قهرمانی زنان ایران و راهیابی به تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی و آسیایی تجلیل و قدردانی شد.

معصومه فرجی، الهه عزیزیان، مینا پوربابایی و شیما کوه‌بری دیگر حاضرین در این مراسم از رشته ورزشی کاراته بودند و به پاس کسب موفقیت‌های متعددی در میادین برون‌مرزی و ملی تقدیر شدند، ضمن اینکه از مروارید نصر بانو ملی‌پوش فوتبال استان قم نیز به پاس درخشش در دروازه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تجلیل به عمل آمد.

بانوان نمونه ورزش استان قم هدایای خود را در این مراسم با حضور معصومه ظهیری مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم، حسن عابدی و روح‌الله رمضانی مدیرکل و معاون توسعه امور اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و سیده‌لیلا عنبری مسئول امور ورزش بانوان قم دریافت کردند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbfzbf.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما