شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : 36973
نایب رئیس هیئت ووشو استان قم:

بانوان ووشوکار قم صاحب 3 مدال مسابقات قهرمانی کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت ووشو استان قم از موفقیت بانوان ووشوکار قم در کسب سه مدال از پیکارهای ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.
بانوان ووشوکار قم صاحب 3 مدال مسابقات قهرمانی کشور شدند
به گزارش قم نیوز، مریم منصوریان اظهار کرد: رقابت‌های ووشو قهرمانی زنان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور نخبه‌های این رشته و استعدادهای ووشو ایران از استان‌های مختلف برگزار شد و برترین‌های خود را با حضور دو نماینده قم در جمع مدال‌آوران شناخت.

وی تصریح کرد: این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور به دلیل اینکه انتخابی برای شناخت برترین‌ها به منظور حضور در اردوی تیم ملی اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا بود، اهمیت و حساسیت بالایی داشت و تمام استان‌ها بهترین‌های خود را اعزام کرده‌ بودند.

نایب رئیس هیئت ووشو استان قم ابراز کرد: تیم ملی ووشو بانوان کشورمان در هر دو بخش تالو و ساندا قرار است در نیمه نخست سال آینده به رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایوان اعزام شود و برای این منظور برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی یاد آور شد: با برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو کشورمان، میزبانی این دوره از پیکارها به هیئت ووشو استان قم سپرده شده بود و به مدت دو روز در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم میزبانی نزدیک به ۳۰۰ ووشوکار شرکت کننده در این رقابت‌ها را انجام دادیم.

منصوریان بیان کرد: به دلیل اینکه میزبان بودیم شرایط خوبی برای درخشش بانوان ووشوکار قم در این رقابت‌ها فراهم بود و در نهایت نتیجه‌ای که در مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور به دست آمد کسب سه مدال نقره و برنز برای ووشوکاران قم بود.

وی با بیان اینکه بانوان ووشوکار قم موفق به کسب دو مدال نقره و یک برنز رقابت‌های ووشوی قهرمانی زنان کشور شدند، عنوان کرد: ووشوکاران ۳۴ تیم از استان‌های مختلف کشور در این دوره حضور داشتند و در دو بخش تالو و ساندا با یکدیگر پیکار کردند.

نایب رئیس هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور مرحله نخست انتخابی تیم ملی بود و خانم زهرا مختاری نخستین ووشوکار قم بود که در بخش ساندا و در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم به عنوان سوم رسید و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پریسا حیدری دیگر ووشوکار تیم هیئت قم بود که با ارائه مبارزاتی دیدنی راهی دیدار پایانی و فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم شد اما در مسابقه پایانی از پس حریف خود برنیامد و با کسب عنوان دوم و مقام نایب‌قهرمانی صاحب مدال نقره این پیکارها شد.

منصوریان اظهار کرد: دیگر مدال تیم بانوان هیئت ووشو استان قم در بخش تالو و در فرم دوئلین به دست آمد، در این فرم نجمه‌ ده‌پروری و مرضیه محمدی نمایندگان قم بودند و با کسب ۹۰/۷ امتیاز تیم قم را صاحب نشان نقره این پیکارها کردند.

وی در پایان یاد آور شد: تیم بانوان هیئت ووشو استان قم در دوره قبلی رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۳ نیز سه مدال از هر دو بخش تالو و ساندا کسب کرده بود و امسال نیز همین تعداد مدال را از پیکارهای سال ۱۳۹۴ به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchxwnx.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما