شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 1686
با کسب برتری در 2 مسابقه؛

هیئت قم صدرنشین لیگ دسته اول ووشو شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم هیئت ووشو استان قم با کسب دو پیروزی در نخستین هفته مسابقات لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه های کشور صدرنشین این رقابتها شد.
هیئت قم صدرنشین لیگ دسته اول ووشو شد
به گزارش قم نیوز، امسال نخستین دوره مسابقات لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه های کشور با حضور پنج تیم برای شناخت تیم های صعود کننده به رقابت‌های لیگ ووشو دسته برتر باشگاه های کشور برگزار می شود.

تیم هیئت ووشو استان قم که با ترکیبی از ووشوکاران مستعد قم به مصاف حریفان خود رفته است تا بتواند در پایان نخستین دوره این مسابقات جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرده و بعد از موفقیت های متعدد در پیکارهای قهرمانی کشور در لیگ نیز بدرخشد.

این نخستین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول ووشو بزرگسالان کشور است که در آن پنج تیم حضور دارند و مسابقات خود در هفته های اول و دوم را از در آکادمی ووشو برگزار برگزار کردند که نتایج این دو هفته به سود مردان ووشوکار قمی بود.

طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون ووشو، پیکارهای هفته های اول و دوم نخستین دوره رقابت های لیگ دسته اول ووشو بزرگسالان کشور با دو مسابقه بسیار مهم برای تیم هیئت ووشو قم همراه بود که مردان ووشوکار قم هر دو مسابقه را به سود خود به پایان رساندند.

نگاهی به تیم های شرکت کننده در نخستین دوره مسابقات لیگ ووشو دسته اول بزرگسالان کشور بیانگر این است که این پیکارها با شرکت تیم های هیئت ووشو لرستان، هیئت ووشو خراسان رضوی، شینگ یی چوان، هیئت ووشو قم و هیئت ووشو کرمان برگزار می شود.

نحوه برگزاری این دوره از مسابقات نیز به این شکل است که تیم های حاضر در پیکارهای این فصل لیگ دسته اول جودو کشور در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت و بطور متمرکز در تهران‌ با یکدیگر به رقابت می پردازند تا صعود کننده ها به لیگ برتر مشخص شوند.

در هفته نخست این دوره از پیکارها تیم مردان هیئت ووشو قم در دیداری حساس مقابل تیم سبک شینگ یی چوان قرار گرفت که این مسابقه بسیار نزدیک و فشرده بود و در نهایت با برتری هفت بر شش به سود تیم هیئت ووشو قم به پایان رسید.

این پیروزی برای تیم مردان هیئت ووشو قم روحیه ساز بود و سبب شد تا ووشوکاران قمی در دومین مسابقه خود با روحیه ای مضاعف به مصاف تیم هیئت ووشو خراسان رضوی رفته و در این دیدار نیز به پیروزی و امتیازات لازم دست یابند.

در این مسابقه ووشوکاران قمی به مراتب حریفی آسان تر از تیم شینگ یی چوان پیش روی خود داشتند و در نهایت توانستند تیم مردان هیئت ووشو استان خراسان رضوی را با حساب ۱۰ بر دو شکست داده و دومین پیروزی خود را نیز کسب کنند.

این موفقیت ها در آغاز نخستین دوره لیگ دسته اول ووشو باشگاه های کشور در حالی به دست آمد که ووشو قم در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوب و قابل ملاحظه ای داشته است به طوری که شاهد بوده ایم که چهره های مستعد ووشو قم در عرصه رقابت های قهرمانی کشور و همچنین میادین برون مرزی موفقیت های ارزنده را به ارمغان آورده اند و اکنون نیز تیم هیئت قم در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.4qsa2bqeela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما