يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 22125

بازگشایی بلوار زینبیه قم با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با موافقت مدیرعامل راه آهن، بلوار زینبیه بازگشایی می‌شود و به زودی این بلوار در اختیار مردم شریف قم قرار می گیرد.
بازگشایی بلوار زینبیه قم با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران
به گزارش قم نیوز، حجت السلام سید محمد آتش زر صبح امروز در شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم با اشاره به میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: جایگاه حضرت زهرا (س) درخلقت جایگاه ویژه است که طبق تاریخ حضرت خدیجه (س) چهار دختر داشته است که در تاریخ اهل تسنن و شیعه حرفی از هیچ یک از دختران زده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: به طوری که برخی از افراد گمان می‌کرده‌اند که دختران دیگر ندیده و یا فرزند خونده ایشان هستند در حالی که این گونه نیست و این در حالی است که از پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) هیچ دختری وجود ندارد که حضرت زهرا ادامه دهنده نسل پیامبر (ص) و به نوعی نگهدارنده اسلام هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بازدید دیروز معاونان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قم از ایستگاه‌های راه آهن عنوان کرد: دیروز عصر بازدیدی از ایستگاه‌ و تاسیسات راه آهن قم به همراه معاون امنیتی و سیاسی استاندار قم و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران داشتیم که پس از بازدید از آن جلسه‌ای برگزار شد که تصمیم بر باز شدن بلوار زینبیه قرار گرفت و به زودی این بلوار در اختیار مردم شریف قم قرار می گیرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbs8b5.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما