دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 48875
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

شورای پنجم قم باید به دنبال ترویج فرهنگ شهروندی باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: باید شورای پنجم این شهر اقداماتی را انجام بدهد تا فرهنگ شهروندی بیشتر در شهر قم رواج پیدا کند.
شورای پنجم قم باید به دنبال ترویج فرهنگ شهروندی باشد
به گزارش قم نیوز، محمود مسگری امروز در قم با اشاره به اولویت کار شورای پنجم شهر قم اظهار کرد: این شورا باید پیگیر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهر باشد، همچنین شورای پنجم باید نظارت خود را برای شهرداری قم بیشتر کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اولویت‌های شورای شهر پنجم شهر قم تقویت کارهای فرهنگی و فرهنگ شهروندی در این شهر است و باید این شورا اقداماتی انجام دهد تا فرهنگ شهروندی، بیشتر در شهر قم رواج پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: به نظرم در سفر رئیس جمهور به شهر قم از مدیریت شهری غفلت شد و در پروژه‌های نیمه تمام همچون قطار شهری همکاری کمتری توسط دولت صورت گرفت و دولت جدید باید رویکرد بهتری را در همکاری با شهرداری قم در به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام داشته باشد.

مسگری با اشاره به همکاری دولت با شهرداری قم اظهار کرد: همکاری استانداری قم با ما خوب بوده است، اما نگاه کلان دولت به مدیریت شهری قم در چهار سال آینده باید بهتر شود.

وی ادامه داد: از اعتماد مردم به اصولگرایان در انتخابات شورای شهر قم تشکر می‌کنم، رای مردم در این انتخابات نشان داد که مردم از عملکرد شورای چهارم رضایت داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: یکی از نقاط قوت شورای چهارم این شهر سرعت بخشیدن به پروژه‌های نیمه تمام شهر قم بود که این اتفاق با تغییر مدیریت شهرداری قم توسط شورای شهر صورت گرفت.

مسگری با اشاره به ترکیب شورای پنجم شهر قم اظهار کرد: رای مردم به اصولگرایان در انتخابات اخیر شوراها در شهر قم نشان داد که مردم از عملکرد شورای چهارم رضایت داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شورای پنجم شهر قم سعی می‌کنیم که خادمان خوبی برای زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل‌بیت(س) باشیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbswba.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما