قم نيوز : قم نیوز:عضو شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: اطلاع‌سانی مناسب از الزامات بوده و موجب می‌شود تا مردم با اقدامات و عملکرد شهرداری آشنا شده و به راحتی با شهرداری ارتباط برقرار کنند.
اطلاع‌رسانی مناسب موجب برقراری ارتباط موثر شهروندان و شهرداری می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روحانی در جلسه شورای روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم گفت: اطلاع رسانی دقیق از تلاش‌ها و کارهای شهرداری امر مهمی است که هیچ فردی نمی‌تواند آن را انکار کند.

وی بیان داشت: اطلاع سانی مناسب از الزامات بوده و موجب می‌شود تا مردم با اقدامات و عملکرد شهرداری آشنا شده و به راحتی با شهرداری ارتباط برقرار کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم به برنامه دیدار شهرداران مناطق و اعضای شورای اسلامی شهر با مردم در مساجد اشاره کرد و گفت: این طرح بسیار خوبی است که باید به صورت گسترده اجرا شده و با حضور در مساجد به درد و دل‌های شهروندان گوش دهیم.

روحانی اذعان داشت: از سوی دیگر این موضوع موجب می‌شود تا ارتباط گسترده‌ای بین شهرداران با مردم برقرار شده و مشکلات آنها بررسی شود.

وی گفت: همچنین در این دیدارها اقدامات شهرداری‌ها در هر منطقه به گوش اهالی محل رسانده خواهد شد و اطلاع رسانی خوبی درباره اقدامات شهرداری انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم اذعان داشت: باید برنامه‌ریزی‌های دقیق در این زمینه انجام شود و می‌توان از این طریق مشکلات مردم را برطرف کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefv8w.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما