يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 23081

حق انشعاب برای اماکن غیرمسکونی در قم ۱۲۵ درصد افزایش یافت

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به روند افزایشی استفاده مردم از آب، شرکت آب خواستار افزایش حق انشعاب شده است که بدین منظور برای اماکن غیر مسکونی در قم ۱۲۵ درصد افزایش در نظر گرفته شده است که با اکثریت آرا آن را به تصویب رسیده است
حق انشعاب برای اماکن غیرمسکونی در قم ۱۲۵ درصد افزایش یافت
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری صبح امروز در شصت و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش حق انشعاب در قم اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی استفاده مردم از آب، شرکت آب و فاضلاب خواستار افزایش حق انشعاب شده که بدین منظور برای اماکن غیر مسکونی در قم ۱۲۵ درصد افزایش در نظر گرفته شده که کمیسیون با اکثریت آرا آن را به تصویب رسانده است.

بختیاری افزود: حق انشعاب برای هر یک از مشاغل به صورت متفاوتی محاسبه می‌شود و هر محل تجاری با توجه به نوع تجارت خود حق انشعاب ۱۲۵ درصدی را پرداخت می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نظارت شورا بر عملکرد شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد: پس از شش ماه از اجرائی شدن این مصوبه شورای اسلامی شهر قم موظف است عملکرد این شرکت را پس از افزایش حق انشعاب مورد نظارت قرار دهد.

عباس محمدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: افزایش حق انشعاب ویژه تبصره سه است که اجباری برای به تصویب رساندن آن نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عدم تصویب این لایحه عنوان کرد: در حال حاضر دولت در تلاش است تا حق انشعابات را افزایش ندهد از این رو بهتر است شورای اسلامی شهر قم نیز این لایحه را در شش ماه آینده و حداکثر تا یک سال آینده مورد بررسی و تصویب قرار دهد.

این لایحه در ‌‌نهایت با اکثریت رای اعضای شورای اسلامی شهر قم به تصویب رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfz0x.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما