پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 52438
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت در 8 وزن

برترين نوجوانان جودوكار در قم معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: پيكارهاي جودو انتخابي رده سني نوجوانان قم با هدف شناخت برترين‌ها به منظور اعزام به پيكارهاي قهرماني كشور در قم برگزار شد و برترين‌هاي خود را شناخت.
برترين نوجوانان جودوكار در قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های انتخابی رده سنی نوجوانان جودو استان قم با شرکت استعدادها و نخبه‌های این رده از باشگاه‌های مختلف جودو قم به انجام رسید و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر در هشت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات در سالن ورزشی زنده‌یاد سلطانی‌نژاد مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم به انجام رسید و جودوکاران شرکت کننده علاوه بر تلاش برای کسب عناوین برتر، با انگیزه به دست آوردن سهمیه حضور در رقابت‌های نوجوانان کشور به میدان رفتند.

در حالی که هیأت‌‌‌‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم تنها به متولدین هفتم شهریور سال 1378 تا هفتم شهریور سال 1381 مجوز حضور در این پیکارها را داده بود، این مسابقات در هشت وزن منهای ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰ و به اضافه 90 کیلوگرم برگزار شد.

همچنین وزن‌کشی این رقابت‌ها با دو کیلوگرم ‌ارفاق انجام گرفت و در پایان رقابت‌های وزن 50 کیلوگرم حسن صادق با شکست مهدی شمسی‌پور به مقام قهرمانی دست یافت و امیرحسین طهماسبی سوم شد، ضمن اینکه در وزن 55 کیلوگرم به ترتیب محمدقاسم رضا قلی‌گل، علی صفایی حائری و میلاد سالاری‌نژاد اول تا سوم شدند.

در رده‌بندی نهایی پیکارهای وزن 60 کیلوگرم حسین سلیمانی، مهدی محمودی و عبدالله حسن‌خانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در وزن منهای 66 کیلوگرم سیدعلی اجاق‌موسوی، حسین خدابنده‌لو و محمدرضا اسدی موفق به کسب عناوین برتر انتخابی جودو نوجوانان قم شدند.

رقابت‌های وزن منهای 73 کیلوگرم این انتخابی با معرفی مهدی صفایی‌حائری، حسین طالبی و امیرحسین قربانی به عنوان نفرات اول تا سوم به پایان رسید، ضمن اینکه در وزن منهای 91 کیلوگرم به ترتیب محمد طالبی، علیرضا میرباقری‌جم و سیدمحمدامین علیزاده رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن منهای 90 کیلوگرم مسابقات انتخابی جودو نوجوانان در قم، مقام‌های اول تا سوم نصیب ابوالفضل قربانی، محسن ولی‌زاده و مهدی چراغی شد، در حالی که پایان پیکارهای وزن به اضافه 90 کیلوگرم با قهرمانی علیرضا کشاورزیان، نایب‌قهرمانی حسین صفایی‌نکو و مقام سومی سیدمحمدسجاد قانع همراه بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbwabs.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما