دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 48578
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد

افزایش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: روند تغییرات دمای استان طی روزهای آتی افزایشی است و دمای شهر قم تا پایان هفته به 40 درجه می‌رسد.
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد. افزایش دمای قم طی روزهای آتی
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد. افزایش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: آب و هوای استان قم امروز صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات با وزش باد همراه است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت است، امروز کمترین و بیشترین دما در استان 16 درجه و 34 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان قسمتی تا نیمه ابری در برخی از ساعات با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا کمترین و بیشترین دما در استان 16 درجه و 37 درجه است، اما در روز چهارشنبه حداقل و حداکثر دمای قم به 18 درجه و 38 درجه می‌رسد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه آب و هوای استان قم صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک است، در این روز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان منطقه جمکران با 39 درجه و سردترین نقطه استان قم هم منطقه دستجرد با 13 درجه بود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دما در شهر قم 16 درجه و 37 درجه بود، روند تغییرات دمای این شهر طی روزهای آتی افزایشی است و دمای شهر قم تا پایان هفته به 40 درجه می‌رسد.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: دیروز سرعت وزش باد در منطقه جمکران به 104 کیلومتر بر ساعت و در شهر قم به 101 کیلومتر بر ساعت رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwsba.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما