چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 32783
رئیس هیئت سوارکاری قم خبر داد:

حضور سوارکاران قم در مسابقات پرش با اسب رده‌های پایه کشور

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت سوارکاری استان قم از حضور سوارکاران قم در مسابقات پرش با اسب رده‌های سنی پایه کشور خبر داد.
حضور سوارکاران قم در مسابقات پرش با اسب رده‌های پایه کشور
به گزارش قم نگار، سعید کاظمی اظهار داشت: مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف روز گذشته با درخشش سوارکان نوجوان قمی به انجام رسید.

وی افزود: مسابقات پرش با اسب قهرمانی رده‌های سنی پایه طبق برنامه اعلام شده با حضور ۵۱ سوارکار به میزبانی باشگاه سوارکاری ابرش تهران برگزار شد و در ‌‌نهایت با معرفی نفرات بر‌تر رده‌های سنی مختلف به پایان رسید.

رئیس هیئت سوارکاری استان قم گفت: بر همین اساس مسابقات پرش با اسب فدراسیون سوارکاری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد که تیم اعزامی استان قم با ترکیبی از رده‌های مختلف سنی پایه در این مسابقات حضور پیدا کرد.

کاظمی بیان داشت: امیرحسین نوری از باشگاه سوارکاری چابک قم در رده سنی نونهالان و مهران شفیعی و میلاد بخشنده از باشگاه سوار کاری ماهان قم در رده سنی جوانان نفرات تیم سوارکاری قم را تشکیل دادند که البته در این رقابت‌ها از نظر کسب عنوان، توفیقی به دست نیاوردند.

وی عنوان کرد: موفقیت قابل توجه سوارکاری قم در رده سنی نوجوانان به دست آمد به طوری که یزدان احمدزاده با اسب بابی سوری از باشگاه سوارکاری چابک قم توانست صاحب مقام چهارم و عنوانی کم نظیر در تاریخ سوارکاری قم شود.

رئیس هیئت سوارکاری استان قم تصریح کرد: محمد سلیمی دیگر سوارکار توانمند هیئت سوارکاری استان قم در این مسابقات بود که با اسب آرگونات از باشگاه ماهان قم موفق شد با عبور از موانع میدان سوارکاری، عنوان پنجم را کسب کند.

کاظمی افزود: نتایجی که سوارکاران قمی به دست آورده‌اند نتایجه برنامه رشد و توسعه رشته سوارکاری در میان نوجوانان و جوانان قمی است که مسابقات پرش با اسب نیز به طور مستمر در تقویم و برنامه هیئت سوارکاری قرار دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc1mq1.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما