دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 46698
منبع : خبرگزاری فارس
در آخرین جلسه شورای شهر قم در سال 95 مطرح می‌شود

اخذ مجوز بودجه پیشنهادی سال 96 سازمان‌های تابعه شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم در سال 95 بحث اخذ مجوز بودجه پیشنهادی سال 96 سازمان‌های تابعه شهرداری قم مطرح می‌شود.
اخذ مجوز بودجه پیشنهادی سال 96 سازمان‌های تابعه شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، دویست و بیست و پنجمین و آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم در سال 95 از ساعت 15.30 امروز با حضور اعضا و به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار می‌شود.

طبق صورت جلسه اعلام شده از سوی شورای اسلامی شهر 21 لایحه و طرح در این جلسه مطرح شده و در معرض رای اعضا گذاشته می‌شود.

سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار، معتمدی قائم‌مقام، قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و دیگر مدیران و معاونین شهرداری در این جلسه حضور یافته و مطالب خود را در خصوص طرح‌ها و لوایح مطرح خواهند کرد.

کمیسیون امور زیربنایی شورا در این جلسه هفت مطلب را مطرح خواهد کرد که شامل توافقنامه شماره 265689 پلاک ثبتی 1955، توافقنامه شماره 272143، توافقنامه شماره 1/261149 مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مالک پلاک‌های ثبتی 4048، 4048 و 4050، اخذ مجوز اعمال ماده 9 نحوه خرید و تملک اراضی و املاک واقع در طرح‌های دولتی اعم از فاز پنج عماریاسر و بازگشایی گردش به راست از خیابان معلم به 55 متری عماریاسر و نامه فرمانداری در ارتباط با مصوبه شماره 12461 موضوع توقف عملیات اجرایی ساخت سر درب ورودی به صحن حضرت فاطمه حرم مطهر است.

همچنین مصطفی سعادت طلب رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر در این جلسه بحث اخذ مجوز بودجه پیشنهادی سال 96 و اصلاح بودجه سال 95 سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر را مطرح خواهد کرد.

در ادامه این جلسه مساله اخذ مجوز بودجه پیشنهادی سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، حمل و نقل و ترافیک، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، زیباسازی، مدیریت پسماند و فرهنگی و ورزشی از سوی ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری مطرح می‌شود.

در جلسه قبل شورا نیز بودجه پیشنهادی برخی دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری قم از جمله سازمان آرامستان‌ها، میادین میوه و تره بار، کشتارگاه و پایانه‌های مسافربری مطرح و به تصویب رسید.

بحث مساعدت با فرمانداری قم در راستای برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی از دیگر مواردی است که در این جلسه مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز در این جلسه بحث اخذ مجوز بخشش تاخیر و تادیه چک‌های برگشتی بابت عوارض پلاک ثبتی 10605/210، درخواست مساعدت در پرداخت عوارض پلاک ثبتی 2522/6/169 بابت پایگاه سلامت را مطرح می‌کند.

اخذ مجوز صدور گواهی عدم خلاف بابت موسسه تحقیقاتی و فرهنگی مفید قم، اخذ مجوز تمدید مهلت استفاده از تفاهمنامه 101868 بین شهرداری و بانک شهر و درخواست صدور پروانه ساختمانی احداث بنا بر روی املاک به شماره پلاک‌های ثبتی 4048، 4049 و 4050 توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از دیگر مواردی است که در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم توسط آتش‌زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در معرض رای اعضا گذاشته خواهد شد.

شورای اسلامی شهر قم طی یک‌ماه اخیر با برگزاری جلسات اصلی و فوق‌العاده، در صدد است تا مباحث بودجه‌ای و باقیمانده شهرداری در سال 95 را به اتمام برساند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc4eq0.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما