سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 39786
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

خريد ۳۳ پكيج اسباب بازي براي بوستان هاي شهر

قم نيوز : قم نیوز: پيام جواديان مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم از خريد ۳۳ پكيج اسباب بازي براي بوستان هاي شهر خبر داد.
خريد ۳۳ پكيج اسباب بازي براي بوستان هاي شهر
به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به وضعيت تامين وسايل بازي و امكانات تفريحي در بوستان هاي سطح شهر اظهار كرد: در زمينه تامين امكانات بوستان هاي سطح شهر برنامه هايي در دست اقدام است تا بتوان تمام پارك هاي شهر را تجهيز كرد.

وي با بيان اينكه انتخاب و خريد دستگاه هاي با توجه به استانداردهاي لازم صورت مي گيرد، تصريح كرد: بوستان هاي شهر نيازمند تجهيز امكانات و وسايل تفريحي است كه در اين زمينه برنامه هايي داريم.

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم از خريد اسباب بازي ۳۳ پكيج اسباب بازي براي بوستان هاي شهر خبر داد و افزود: اين وسايل در اختيار مناطق گذاشته شده تا بوستان هايي كه در اين زمينه كمبود دارند را تجهيز كنند.

وي در ادامه به تقويت امكانات روشنايي پارك هاي شهر اشاره كرد و افزود: در اين زمينه ضمن ايمن سازي وسايل روشنايي نسبت به افزايش آنها اقدام شده است.

جواديان با اشاره به افزايش حضور مردم در پارك ها و بوستان ها در ايام تابستان تصريح كرد: در اين زمينه آب نماهاي بوستان ها نيز مورد بازديد قرار گرفته تا ضمن ايمن سازي، راه اندازي آنها نيز صورت گيرد.

وي بيان كرد: تمام تلاش مجموعه مديريت شهري بر اين است كه در ايام تابستان مردم از فضاهاي تفريحي و سبز موجود در شهر حداكثر استفاده را داشته باشند و هيچ مشكلي در زمينه تفريح و سرگرمي مردم در اين ايام رخ ندهد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccemq1.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما