دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : 34312
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
در آستانه سالروز شهادت شهید مهدی زین الدین صورت گرفت؛

دیدار اعضاء ستاد یادواره شهدای قم با خانواده شهید زین الدین

قم نيوز : قم نگار: رئیس و اعضاء ستاد بیست و دومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران وشش هزار شهید استان قم با مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین در قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
دیدار اعضاء ستاد یادواره شهدای قم با خانواده شهید زین الدین
به گزارش قم نگار، رئیس و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران و شش هزار شهید استان قم با حضور در منزل شهیدان مهدی و مجید زین الدین با خانواده این شهید دیدار کرده و با آرمان‌های این شهید والامقام تجدید میثاق کردند.
حجت السلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این دیدار طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: شهداء که برگزیدگان الهی بودند و در تمام دوران زندگی شان اسوه بودند، چه در دوران حیاتشان که مثمر ثمر بودند و چه بعد از حیاتشان که به عنوان الگو، اسوه و نمونه برای دیگران تلقی می شوند.

وی با بیان اینکه شهدا به معنی واقعی کلمه دلداده ی خداوند بودند، ابراز کرد: شهدا امامزادگان عشق هستند.

اکبری با اشاره به آخرین آیه سوره عنکبوت، بیان کرد: شهدا به خداوند عشق ورزیدند و همانند مولای بی کفنشان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همه چیز را برای رضای خدا رها کردند.

مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین نیز در این دیدار طی سخنانی ضمن بیان خاطراتی از دوران حیات فرزندان شهیدش بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و افزود: همه آحاد جامعه در قبال خون پاک شهداء مسئول هستند.

وی با بیان اینکه با عنایت خداوند در جنگ سخت دیروز موفق و سربلند شدیم، خاطرنشان کرد: در جنگ فرهنگی و اعتقادی امروز که توسط دشمنان بر ما تحمیل شده است، بایستی همانند دوران دفاع مقدس در این جنگ نیز از آرمان های والای اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

شایان ذکر است در این دیدار سرلشکر پاسدار غلامرضا جعفری فرمانده سابق لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع)، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، سردار سید علی سیدی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب(ع)، سردار سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و همچنین جمعی از معاونین سپاه استان قم نیز حضور داشتند.

گفتنی است بیست و دومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران و شش هزار شهید استان قم چهارشنبه ۲۷ آبان ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) با حضور علما، فضلا، همرزمان شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم شهید پرور و ولایتمدار قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcci1q1.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما