يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 33052
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

ایجاد 80 پایگاه ورزش همگانی در استان قم

قم نيوز : قم نگار: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: با فضاهای ورزشی که ادارات در اختیارمان قرار می‌دهند حدود 80 پایگاه ورزش همگانی خواهیم داشت.
ایجاد 80 پایگاه ورزش همگانی در استان قم
به گزارش قم نگار، روح‌الله رمضانی شنبه شب در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی استان قم که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی و جان‌باختگان فاجعه منا اظهار کرد: استاندار قم همواره اهتمام ویژه‌ای به توسعه ورزش داشته است و امیدواریم ریاست او در شورای ورزش همگانی استان موجب رشد این ورزش در استان شود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره به انجام ورزش همگانی تاکید دارند و ما این موضوع را یکی از رسالت‌های اصلی‌مان می‌دانیم و سعی داریم با برگزاری مستمر این جلسات به همراه دستگاه‌های اجرایی استان قم، خدمات مطلوبی در گرایش مردم به ورزش همگانی ارائه کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: باید همه دستگاه‌ها ما را در توسعه ورزش همگانی یاری دهند تا به همراه یکدیگر تلاش کنیم مردم بدون دغدغه مالی از امکانات ورزشی بهره لازم را ببرند.

رمضانی در خصوص توسعه پایگاه‌های ورزش همگانی در استان قم گفت: اگر طبق طرحی که تهیه کردیم تعدادی از اماکن ورزشی که در اختیار دستگاه‌های استانی مثل اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و آموزش و پرورش است زیر پوشش داشته باشیم قریب به ۸۰ پایگاه ورزش همگانی خواهیم داشت که عموم مردم می‌توانند به طور رایگان از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سعی داریم دغدغه بانوان که در اختیار نداشتن مکان ورزشی مناسب است را با توسعه پایگاه‌های ورزش همگانی رفع کنیم تا آنها فضایی داشته باشند که با امنیت کامل و بدون دغدغه به ورزش کردن بپردازند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: تامین مربی و امکانات لازم برای ورزش کردن مردم بر عهده ما است و در نظر داریم دو زمان در صبح و عصر برای ورزش آقایان و بانوان در پایگاه‌هایمان در نظر بگیریم.

رمضانی تاکید کرد: توقع نداریم دستگاه‌های استانی از اعتباراتشان برای توسعه ورزش همگانی هزینه کنند و تنها از آنها می‌خواهیم فضاهای ورزشی خود را در ساعات مشخصی در اختیارمان قرار دهند؛ مطمئنا ما هزینه‌ها را متقبل خواهیم شد و پایگاه‌های ورزش همگانی را بدون اینکه پولی از مردم دریافت کنیم فعال خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccixq1.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما