يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 26979
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

سیاست جوان‌گرایی، آینده فوتسال قم را تصمین می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه در ازای این سیاست جوانگرایی، آینده فوتسال قم تضمین می‌شود گفت: تمامی مسابقات برای تیم ماهان تندیس قم حکم فینال را دارد.
سیاست جوان‌گرایی، آینده فوتسال قم را تصمین می‌کند
به گزارش قم نیوز، امیر شمسایی درباره وضعیت تیم فوتسال ماهان تندیس در لیگ بر‌تر فوتسال کشور اظهار کرد: کسب دو پیروزی در دو بازی نخست لیگ بر‌تر، نمی‌تواند نشان دهنده مدعی بودن تیم ما باشد اما نتیجه‌ای امیدوار کننده است و با توجه به دشواری مسابقات در هفته‌های نخست، کسب این دو برد برای ما از ارزش ویژه یا برخوردار است.

وی گفت: نمی‌خواهیم خود را مدعی قهرمانی در لیگ بر‌تر بدانیم اما به دنبال این هستیم که تیمی قابل احترام و سرسخت برای سایر تیم‌ها باشیم و بازی به بازی پیش برویم و طبیعی است که اگر طی این روند با جمع آوری امتیاز و حضور در رده‌های بالای جدول باشد، برای ما خوشحال کننده است.

سرمربی تیم ماهان تندیس قم افزود: به بازیکنانم گفته‌ام که همه بازی‌ها برای ما حکم فینال دارد و در هر بازی باید با تفکر پیروزی و موفقیت به میدان برویم.

شمسایی بیان کرد: در فصل جدید ماهان تندیس را بومی کرده‌ایم و از بازیکنان جوانی استفاده می‌کنیم که این سیاست، تبعاتی را هم در پی دارد اما در ازای این سیاست، آینده فوتسال قم تضمین می‌شود.

وی عنوان کرد: قم مهد فوتسال ایران است و بازیکنان جوان فوتسال قم آن قدر خوب هستند که بتوانند در سطح لیگ بر‌تر خودنمایی کنند و از بابت حضور بازیکنان جوان دغدغه‌ای نداریم و بتدریج به آن‌ها فرصت می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس تصریح کرد: در هفته‌های آتی با مرور زمان، بازیکنان جوان را به ترکیب تیم تزریق می‌کنیم تا این بازیکنان هم تجربه بازی در لیگ بر‌تر را به دست بیاورند و اعتقاد من است که بازیکنان جوان حداقل ۵ یا ۶ سال، نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال را بیمه می‌کنند.

شمسایی درباره بازی این هفته تیمش برابر تاسیسات دریایی تهران خاطرنشان کرد: تاسیسات دریایی تیمی فیریکی و قدرتی است که در کار دفاعی، خوب عمل می‌کند و تصور می‌کنم در دیدار ما و تاسیسات، تیمی که حداقل اشتباه را داشته باشد برنده است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdccooqi.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما