پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 39821
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

دعوت شهردار قم از مردم جهت شركت در راهپيمايي روز قدس

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقائيان نژاد شهردار قم با صدور پيامي خطاب به مردم شريف قم ، از عموم مردم براي شركت گسترده در راهپيمايي بزرگ روز قدس دعوت كرد.
دعوت شهردار قم از مردم جهت شركت در راهپيمايي روز قدس
به گزارش قم نیوز، مسلمانان، روز قدس را روزي بزرگ بشمارند و در تمام كشور هاي اسلامي تظاهرات برگزار و در مساجد اين ندا را سردهند،هنگامي كه يك ميليارد مسلمان فرياد برآورد،اسراييل احساس عجز و ناتواني خواهد كرد و ترس همه وجودش را فراخواهد گرفت.            
                                                                                    امام خميني (ره)

متن پيام شهردار قم بدين شرح است:

 حماسه‌ي روز قدس يادآور فرياد رعد آساي امام راحل (ره) است كه همچون صاعقه بر سر سفاكان صهيونيست فرود آمده و پژواك آن در جهان به ويژه دركشورهاي اسلامي طنين افكن شد و مسير مبارزه‌ي بي‌امان مردم فلسطين را شتابنده و توفنده ساخت. مردمي كه بيش از نيم قرن در مصاف با دژخيمان پليد و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پايمردي نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ي شهادت طلبي و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هايشان ازشرف و كرامت انساني و ارزش‌هاي مقدس اسلامي‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمين ميهني خويش پاسداري وحفاظت مي‌كنند.

روز قدس، روز رژه سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده‌ي مستكبرين جهان، روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام در مقابل نمادهاي كفر و استكبار دوران معاصر و روز برائت از استكبار و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حامي آن شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار است كه درتوحش و درنده خويي روي هيتلرها و چنگيزها را سفيد كرده اند.

روز قدس نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تا با خروش يكپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده خواهان عالم بكشند.

ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمي‌داند كه اسراييل و صهيونيسم، حقيرتر از آن است كه نياز به اين‌همه تجهيز باشد؛ بلكه روز قدس روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

معاونين ، شهرداران ، مديران و پرسنل شهرداري قم ضمن بيعت مجدد با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني(ره) و منويات مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي و با اعتقاد كامل به حقانيت ملت مظلوم فلسطين و تاكيد بر غاصب بودن رژيم اشغالگر صهيونيستي اسرائيل، حمايت راسخ خود را از مردم مظلوم و زجركشيده فلسطين اعلام نموده و ضمن تاكيد بر اين نكته كه رژيم غاصب فلسطين با اتحاد و همبستگي امت اسلامي محكوم به شكست و نابودي است، اعلام مي‌داريم در روز جمعه همگام با ساير اقشار مردم خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي باشكوه روز قدس شركت خواهند كرد و با مشتهاي گره كرده شعار " مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل" را سر مي‌دهند.

                                                                  والسلام علي جميع عبادالله الصالحين

                                                                       دكتر سيد مرتضي سقائيان نژاد

                                                                          شهردار قم

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccs4q1.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما