دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 7834
ویژه نیمه شعبان صورت می گیرد؛

صدور مجوز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از صدور مجوز برای برپایی ایستگاه های صلواتی در قم خبر داد.
صدور مجوز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف زاده اظهار داشت: یکی از سنت های مرسوم در میان هیئت های مذهبی به خصوص در نیمه شعبان برپایی ایستگاه های صلواتی است.

وی افزود: لازم است متولیان هیئت های مذهبی به این امر توجه داشته باشند که لازم است تلاشی که در راستای برپایی ایستگاه های صلواتی انجام می شود بازده معنوی و مطلوبی داشته باشد و این امر زمانی تاثیرگذاری بیشتری دارد که با رعایت تمامی موارد بهداشتی و مسائل ترافیکی همراه باشد.

وی ابراز داشت: ایستگاه ها باید با رعایت مسائل ترافیکی و رعایت بهداشت از ایجاد هر گونه مزاحمت برای شهروندان و یا صرف هزینه مازاد برای شهرداری بپرهیزند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: در برخی از موارد ایستگاه ها بدون مجوز و به صورت خودجوش اقدام به فعالیت می کنند و با رعایت نکردن برخی از مسائل بهداشتی مشکلاتی را برای کارگران به همراه می آورند.

وی اذعان داشت: یکی از اقداماتی که شهرداری در این راستا انجام می دهد صدور مجوز و جانمایی ایستگاه ها است.

وی افزود: مجوز برپایی ایستگاه های صلواتی توسط معاونت خدمات شهری و مناطق هشت گانه صادر می شود و افراد می توانند برای صدور مجوز به مناطق هشت گانه مراجعه کنند و پس از انجام اقدامات مقدماتی و اعلام نظر کارشناسی راهنمایی و رانندگی و سازمان ترافیک و تائیدیه فرمانداری می توانند به برپایی این ایستگاه ها اقدام کنند.

نجف زاده گفت: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: برای جانمایی نقاط مختلفی با توجه به مسیرهای ازدحام زائران شناسایی می شود و نقاطی که کمترین مشکل را برای شهروندان ایجاد می کند مشخص شده و می توانند در ان نقاط ایستگاه صلواتی برپا کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.s052yt0joa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما