شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 51161
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شوراي اسلامي شهر قم:

درآمد شهرداري نبايد به تراكم‌فروشي وابسته باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: لازم است وضعيت مالي شهرداري ساماندهي بهتري پيدا كند و متناسب با درآمدهاي پايدار باشد و به تراكم‌فروشي وابستگي نداشته باشد.
درآمد شهرداري نبايد به تراكم‌فروشي وابسته باشد
درآمد شهرداري نبايد به تراكم‌فروشي وابسته باشد
به گزارش قم نیوز، مصطفی ملایی امروز با بیان اینکه طرح تفصیلی برای انتظام‌بخشی به تراکم‌های ساختمانی تهیه شده است اظهار کرد: در شهر قم از مدت‌ها قبل تراکم‌ها احداث و مجوزهای لازم صادر شده بنابراین بسیاری از ساخت‌وسازها مربوط به سنوات گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی نیازمند بازنگری است تا مطالبات مردم در داخل طرح تفصیلی در نظر گرفته شود. یکی از نقاط قوت طرح تفصیلی این است که تراکم‌ها در نوار کمربندی‌ها و حاشیه‌های شهر توزیع و یک سری محورها به عنوان محورهای مجهز شهری تعریف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه باید بررسی شود محورهای مجهز شهری چه اندازه با ذائقه مردم سازگار است گفت: لازم است وضعیت مالی شهرداری ساماندهی بهتری پیدا کند و متناسب با درآمدهای پایدار باشد و به تراکم‌فروشی وابستگی نداشته باشد.

ملایی عنوان کرد: بهتر است معابر شهری در طرح تفصیلی با توجه به تراکم‌ها اصلاح شود. باید در نظر داشت برطرف شدن تراکم هزینه‌های فراوانی به همراه دارد زیرا تراکم‌های ساختمانی ترافیک در معابر را به وجود می‌آورد در نتیجه به تقاطع‌های رو یا زیرگذر نیاز است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcdff0k.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما