يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 48135
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شوراي اسلامي شهر قم:

شهرداري در حوزه ارائه خدمات فرهنگي گام بردارد/استفاده از سوابق مطلوب در حوزه فرهنگ

قم نيوز : قم نیوز: عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت:‌ لازم است در زمينه فرهنگ پسماند، ترافيك، آپارتمان‌نشيني و مباحث ديگر كار شود و شهرداري بايد خدماتي را به بخش فرهنگ شهروندی ارائه كند.
عضو شوراي اسلامي شهر قم: شهرداري در حوزه ارائه خدمات فرهنگي گام بردارد/استفاده از سوابق مطلوب در حوزه فرهنگ
عضو شوراي اسلامي شهر قم: شهرداري در حوزه ارائه خدمات فرهنگي گام بردارد/استفاده از سوابق مطلوب در حوزه فرهنگ
به گزارش قم نیوز، عباس کمال‌زاده امروز، با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ در مسائل شهری اظهار کرد: لازم است در زمینه فرهنگ پسماند، ترافیک، آپارتمان‌نشینی و مباحث دیگر کار شود و شهرداری باید خدماتی را به بخش فرهنگ شهروندی ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: چند روز گذشته بحث شهرک معارفی مطرح شد که شورا با آن موافق بود ولی شهرداری برای بحث ساخت آن موافقت نکرد و بیان شد که لازم است بیشتر بررسی شود؛ در این راستا باید از کسانی که سابقه خوبی در بحث فرهنگ دارند استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکلات موجود در مسیر اینگونه فعالیت‌ها گفت: اگر تنها زمین برای اینگونه موارد در اختیارشان قرار گیرد بدون تردید نمی‌توانند موفق شوند و ادامه ساخت را انجام دهند ولی این حلقه مفقوده موجود است که شهرداری خدماتی در ساخت ارائه دهد تا عموم مردم شهر بتوانند از آن استفاده کنند.

وی عنوان کرد:‌ فعالان عرصه فرهنگی که ظرفیت خود را نشان دادند در صورت داشتن امکانات می‌توانند به بهترین نحو فعالیت کرده و خدمات را در اختیار عموم قرار دهند، به طور مثال اکنون شهرک معارفی به بهترین وجه و با بازی سالم می‌تواند سنین مختلف را آموزش دهد.

کمال‌زاده با بیان اینکه آنچه از قم در زمینه این شهرک معارفی توقع است هنوز انجام نشده است گفت: توقع از دست‌اندرکاران، مسؤولان و شهردار این است که امکانات را در اختیارشان قرار دهند تا عموم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه فرهنگ از قم توقع بیشتری می‌رود ولی هنوز توقع ما به منصه ظهور نرسیده است و کار مشهود انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت بازی‌های رایانه‌ای در فرهنگ‌سازی گفت: می‌توان در قالب این بازی‌ها به کودکان آموزش داد که زباله خشک و تر باید تفکیک شود ولی کار در این زمینه هنوز انجام نشده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcam6ny.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما