يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 50081
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

موسسات مالي و اعتباري منابع خود را در قم هزینه کنند

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم در بازديد از موسسه مالي اعتباري كوثر بر ضرورت اهتمام موسسات مالي خود بر هزينه كرد منابع در قم تاكيد كرد.
موسسات مالي و اعتباري منابع خود را در قم هزینه کنند
موسسات مالي و اعتباري منابع خود را در قم هزینه کنند
به گزارش قم نيوز، سید مهدی صادقی استاندار قم صبح امروز در بازدید از موسسه مالی اعتباری کوثر طی سخنانی بر ضرورت افزایش هزینه کرد منابع بانک‌ها و موسسات مالی در قم تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به عزم دولت برای توسعه بسترهای اقتصاد مقاومتی افزود: بانک‌ها نقش بسیار مهمی در این راستا ایفا می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان قم حمایت از طرح‌های تولیدی- صنعتی و پروژه‌های اقتصادی روستایی خرد را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات طبقات ضعیف جامعه از طریق وام قرض الحسنه قابل حل است که باید توجه جدی به این مسئله صورت پذیرد.

صادقی همچنین حمایت موسسات و بنگاه‌های مالی از ورزش همگانی و قهرمانی را از دیگر مباحث دارای اهمیت در مسیر افزایش شور و نشاط اجتماعی و کاهش بزهکاری دانست و تصریح کرد: موسسه مالی اعتباری کوثر در این زمینه گام‌های بسیار خوبی برداشته است که باید ضمن تلاش برای افزایش این حمایت‌ها، برای تداوم آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

استاندار قم همچنین به اعطای تسهیلات قرض الحسنه توسط موسسه مالی اعتباری کوثر اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این موسسه در زمینه اجرای بانک داری بدون ربا عملکرد روشنی در استان قم داشته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfz0k.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما