پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 49654
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم با بيان اينكه تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است، گفت: حمايت از كشاورزان براي تغيير الگوي كشت و افزايش بهره وري از جمله برنامه‌های دولت تدبير و اميد است.
تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است
تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است
به گزارش قم نيوز، سید مهدی صادقی با اشاره به تأمین نیازهای مردم توسط جهادگران حوزه‌ کشاورزی اظهار داشت: مسوولان و مدیران دولتی نیز باید همت و غیرت لازم برای حمایت از این عزیزان را داشته باشند.

استاندار قم با بیان اینکه تقویت کشاورزی و دامپروری از مصادیق تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است افزود: حمایت از کشاورزان برای تغییر الگوی کشت و افزایش بهره وری از جمله برنامه‌هایی است که در دولت تدبیر و امید با جدیت پیگیری شده است.

وی بوروکراسی اداری در زمینه‌ حل مشکلات شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت با انتخاب مدیران شایسته و لایق بهترین حمایت‌ها را از شهروندان می‌تواند داشته باشد.

استاندار قم با قدردانی از جدیت مجموعه‌ جهاد کشاورزی در راستای حل مشکلات کشاورزان گفت: هرجا ببینیم متولیان نسبت به وظایف خود کوتاهی و قصور دارند، افرادی که منافع عمومی را بر منافع فردی ترجیح می‌دهند را جایگزین خواهیم کرد.

صادقی اظهار داشت: فعالیت در حوزه‌ کشاورزی و دامپروری کار بسیار سختی است و مشکلات کمبود آب و بیماری‌های دامی بر مشکلات فعالین در این حوزه افزوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchk-nk.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما