دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 50650
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

راهكارهاي كوتاه مدت مديريت توزيع برق انديشيده شود

ضرورت صرفه جويي شهروندان در ساعات اوج مصرف
قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاكيد بر انديشيدن راهكارهاي كوتاه مدت مديريت توزيع برق گفت: صرفه جويي شهروندان در ساعات اوج مصرف مهمترين عامل در كاهش قطعي برق استان است.
راهكارهاي كوتاه مدت مديريت توزيع برق انديشيده شود/ ضرورت صرفه جويي شهروندان در ساعات اوج مصرف
راهكارهاي كوتاه مدت مديريت توزيع برق انديشيده شود/ ضرورت صرفه جويي شهروندان در ساعات اوج مصرف
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در جلسه هماهنگی بررسی ظرفیت و مشکلات توزیع برق استان قم با اشاره به افزایش گرما در فصل تابستان و افزایش مصرف برق اظهار کرد: شهروندان با صرفه جویی در زمان اوج مصرف، از افزایش بار به سیستم توزیع و قطعی برق جلوگیری کنند.

استاندار قم با تاکید بر اندیشیدن راهکارهای کوتاه مدت در راستای مدیریت توزیع برق در ساعات اوج مصرف گفت: هماهنگی لازم با سازمان قطار شهری نیز برای استفاده از پست برق مونوریل برای تامین برق در شرایط جاری صورت پذیرد.

صادقی همچنین خواستار مدیریت خاموشی برق مناطق و اطلاع رسانی قبلی به شهروندان حسب ضرورت نسبت به قطعی برق شد.

نماینده عالی دولت در استان قم تاکید کرد: ادارات دارای ژنراتور برق در ساعات اوج مصرف همکاری لازم را مسیر در مدار قرار گرفتن با شرکت توزیع برق استان داشته باشند.

آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم در این جلسه با بیان اینکه اوج پیک مصرف برق استان بین ساعات 13:30 تا 14:30 است، مصرف حدود 10 درصدی برق توسط ادارات دولتی را مورد توجه قرار داد و گفت: تغییر ساعات اداری در روزهای گذشته نقش موثری در کاهش قطعی برق در استان داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق قم افزود: به عنوان یک راهکار کوتاه مدت، در برخی ساعات، برق بخش‌های غیرضروری استان قطع شده است تا شاهد قطعی برق منازل شهروندان نباشیم.

در این جلسه مقرر شد تا مدیر توزیع برق قم نسبت به هماهنگی برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار قم و مدیران وزارت نیرو جهت تقویت شبکه برق استان و تکمیل پست‌های نیمه تمام اقدام کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcfxvdt.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما