شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 34728
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور

صبای قم با یک غایب با سیاه‌جامگان دیدار می‌کند

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم در غیاب یک بازیکن خود در دیداری از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر سیاه‌جامگان صف‌آرایی می‌کند.
صبای قم با یک غایب با سیاه‌جامگان دیدار می‌کند
به گزارش قم نگار، شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم برای رویارویی با تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد از هفته سیزدهم نیم‌فصل نخست مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه ششم آذر ماه آخرین تمرین خود را انجام دادند.

صبایی‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال باید روز یکشنبه هشتم آذر ماه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس به مصاف تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد بروند، به همین خاطر روز شنبه هفتم آذر راهی مشهد مقدس خواهند شد.

به غیر از محمد قاضی که از همراهی صبا برابر سیاه‌جامگان مشهد محروم است، دیگر شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم روز شنبه برای رویارویی با رقیب مشهدی خود در هفته یزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مسافر مشهد مقدس هستند.

محمد قاضی به عنوان بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم که بعد از تیم‌های فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال و پرسپولیس تهران هم اکنون در راس خط حمله تیم فوتبال صبای قم، پنجمین تیم حاضر در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر را همراهی می‌کند، هم اکنون بهترین گلزن صبا در جام پانزدهم به شمار می‌رود.

اما این هفته علی دایی نمی‌تواند محمد قاضی را در ترکیب تیم صبای قم برابر تیم سیاه‌جامگان مشهد قرار بدهد زیرا قاضی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم ذوب آهن اصفهان از بیژن حیدری داور آن مسابقه کارت زرد گرفت تا سومین اخطار این فصل را دریافت کند و با سه اخطاره شدن از همراهی صبا برابر سیاه‌جامگان در هفته سیزدهم لیگ برتر محروم شود.

هفته‌های آغازین لیگ پانزدهم برای قاضی با شرایط خوبی همراه نبود و برترین گلزن فعلی صبای قم در پنج هفته آغازین بازی‌ها نتوانست برای نماینده قم گلزنی کند اما در هفته ششم بازی‌ها که صبای قم میهمان تیم استقلال‌صنعتی خوزستان بود گل تساوی صبا را در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده به ثمر رساند.

قاضی که برابر پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان نیز گلزنی کرده هم اکنون با سه گل زده بهترین گلزن صبا محسوب می‌شود در حالی که جلال‌الدین علی‌محمدی با دو گل دومین گلزن صبا است و دیگر گلزن‌های صبا نفراتی همچون کریم اسلامی، محمد اوسانی و چند مهره دیگر هستند.

صبا که تا کنون در لیگ پانزدهم هیچ باختی در بازی‌های خانگی نداشته در دیدارهای خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده و به همین دلیل دایی و شاگردانش در دیدار حساس هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل سیاه‌جامگان زیر ذره‌بین هستند تا این تیم بعد از پنج بازی خارج از خانه نخستین برد این فصل خود را در میهمانی رقبا به دست بیاورد.

اکنون صبای قم ۶ امتیاز با استقلال تهران صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم فاصله دارد و بعد از چهار تساوی و یک باخت خارج از خانه برابر تیم راه‌آهن تهران که در هفته چهارم با هدایت فرهاد کاظمی کار می‌کرد، بار دیگر به تیمی رسیده که هدایت آن بر عهده فرهاد کاظمی است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdj50s.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما