سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : 36898
با حضور وزیر صنعت

4 واحد تولیدی صنعتی در شهرک شکوهیه قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: چهار واحد تولیدی صنعتی با ارزش ریالی 3 هزار میلیارد ریال با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک شکوهیه استان قم به بهره‌برداری رسید.
4 واحد تولیدی صنعتی در شهرک شکوهیه قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، واحدهای تولیدی نورد لوله قائم، نیرو موتور شیراز، به‌آب شکوه خضراء و توسعه بین‌الملل راد صنایع هیدج چهار واحد تولیدی است که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک شکوهیه استان قم به بهره‌برداری رسید.

واحدهای تولیدی نورد لوله قائم به تولید لوله درزدار فولادی با جوش اسپیرال، نیرو موتور شیراز به مونتاژ موتورسیکلت، به‌آب شکوه خضراء به تولید لوله کرتیوب از پلی‌اتیلن، مخازن پلی‌اتیلن با سیستم چرخشی، توسعه بین‌الملل راد صنایع هیدج نیز انواع کپسول CNG تیپ ۴ کامپوزیت، کپسول آتش‌نشانی کامپوزیت، کپسول گاز مایع و کپسول‌های غواصی و پزشکی کامپوزیت اهتمام دارند.

ظرفیت اسمی سالانه واحد صنعتی نورد لوله قائم ۸۰ هزار تن، ظرفیت اسمی سالانه نیرو موتور شیراز ۹۰ هزار دستگاه، ظرفیت اسمی سالانه محصولات تولیدی واحد صنعتی به آب شکوه خضراء ۱۵ هزار تن در سال لوله کرتیوب از پلی‌اتیلن و ۴ هزار و ۲۵۰ تن در سال مخازن پلی‌اتیلن با سیستم چرخشی و واحد تولیدی صنعتی توسعه بین‌الملل راد صنایع هیدج نیز تولید ۲۷۰ هزار عدد کپسول CNG ۱۰۰، هزار عدد کپسول آتش‌نشانی کامپوزیت و ۸۰ هزار عدد کپسول گاز مایع، غواصی و پزشکی کامپوزیت است.

واحد تولید نورد لوله قائم به صورت آزمایشی در آذر ماه سال ۹۲ به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با سرمایه ثابت ارزی و ریالی ۱۲۰ میلیارد ریال ایجاد و در این واحد برای ۷۰ نفر اشتغالزایی شده است.

واحد تولیدی شرکت نیرو موتور شیراز نیز به مساحت ۲۶ هزار مترمربع و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع با سرمایه ارزی ۱۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر در مرداد ماه سال ۸۲ به صورت آزمایشی پروانه بهره‌برداری اخذ کرد و اکنون نیز با اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری ثابت حدود ۳۰۰ میلیارد ریال به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدی در زمینه مونتاژ موتورسیکلت در استان قم مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

واحد تولیدی به آب شکوه خضرا نیز در مساحت ۲۹ هزار و ۹۷۰ مترمربع و زیربنای ۶ هزار و ۴۸۰ متر مربع و با سرمایه ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال در آذر ماه سال ۹۰ احداث آن آغاز و آذر ماه سال جاری نیز به صورت آزمایشی، تولید آن آغاز شده است.

ماشین‌آلات خارجی که در این واحد تولیدی به کار گرفته شده ۶۳ هزار و ۳۵۰ میلیون ریال ارزش داشته و این واحد برای ۳۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

واحد تولیدی به آب شکوه خضرا یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های لوله‌های دو جداره پلی اتیلن در خاورمیانه است که نیاز صنعت آب و فاضلاب کشور و پروژه‌های پالایشگاهی و نفتی را تامین می‌کند.

احداث واحد تولیدی توسعه بین‌الملل راد صانع هیدج نیز از تیرماه ۸۹ آغاز شده و در مرداد ماه سال جاری تولید آزمایشی خود را آغاز کرد.

مساحت این پروژه ۹ هزار و ۲۵۰ مترمربع و زیربنای آن ۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع است که کل سرمایه ثابت ارزی و ریالی آن ۶۱۰ میلیارد ریال است.

ارزش ماشین‌آلات خارجی این پروژه به همراه تسهیلات ارزی از بانک صنعت و معدن ۱۶.۵ میلیون یورو بوده و این واحد برای ۸۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdjj0s.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما