شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 39354
منبع : خبرگزاری مهر
در رده سنی نونهالان و خردسالان؛

نفرات برتر مسابقات بدمینتون دختران قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: نفرات برتر مسابقات بدمینتون همگانی دختران قم در پایان رقابت ورزشکاران مشخص شدند.
نفرات برتر مسابقات بدمینتون دختران قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، مسابقات بدمینتون استعدادیابی پایه دختران استان قم در بخش بانوان در رده‌های مختلف جمعه شب برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

دراین دوره از مسابقات ۲۲ بازیکن در ۲ رده سنی خردسالان و نونهالان از ۴ کانون فرهمند، بوستان نرگس، جامعه و امامت شرکت کردند و این رقابت‌ها به صورت متمرکز برای نخستین بار بین این پایگاه‌ها در سال ۹۵ برگزار می‌شد.

در این رقابت‌ها که در سالن اختصاصی بدمینتون مرحوم حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد در رده سنی نونهالان مقام اول به ریحانه تکیه‌ای رسید و فاضله آزادی دوم شد و بهاره ابراهیمی در جای سوم ایستاد و شکیبا افضلی، شهربانو شاکر و ریحانه مرتضوی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در رده سنی خردسالان سارا بیداد صاحب مقام قهرمانی شد و یاسمین فرج اللهی به مقام دوم رسید و عنوان سوم از آن کیانا نصیری شد ضمن این که دینا عزیز زادگان، زهرا خلیلی و رز اقبالیون در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

آزاده ترکمنی نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم در حاشیه این مسابقات، سطح برگزاری این رقابت‌ها را رضایت بخش عنوان و ابراز امیدواری کرد با همبستگی جامعه بدمینتون قم، تیم‌های بدمینتون بانوان قم با توانمندی بیشتری در مسابقات کشوری حاضر شوند.

وی همچنین از تشکیل مدرسه بدمینتون دختران قم زیر نظر هیئت بدمینتون در تابستان ۹۵ در خانه بدمینتون قم خبر داد و اعلام کرد که هیئت بدمینتون استان قم برای ثبت نام از دختران متولد سال ۱۳۸۴ به بعد دعوت می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdos0s.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما