شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 26141

میزبانی قم از مسابقات بدمینتون رده‌های پایه کشور

قم نيوز : قم نیوز: هیئت بدمینتون استان قم در شهریورماه سال جاری از مسابقات رده‌های سنی پایه بدمینتون کشور در بخش پسران میزبانی می‌کند.
میزبانی قم از مسابقات بدمینتون رده‌های پایه کشور
به گزارش قم نیوز، از آخرین میزبانی هیئت بدمینتون استان قم از مسابقات قهرمانی کشور در این رشته ورزشی چیزی نزدیک به یک سال می‌گذرد زیرا در سال گذشته این هیئت میزبان رقابت‌های پسران قهرمانی کشور و همچنین رنکینگ دختران کشور بود.

البته هیئت بدمینتون استان قم به سبب تعامل و همکاری‌هایی که با برخی از ارگان‌ها و نهادهای استانی دارد میزبانی مسابقات بدمینتون کارکنان تامین اجتماعی کشور را نیز در سال گذشته بر عهده گرفت و البته در بخش آموزش داوری و مربیگری نیز اتفاقات خوبی در این هیئت با میزبانی از دوره‌های مختلف آموزشی در قم در سال‌های اخیر رخ داده است.

از سوی دیگر سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه موجب پیشرفت بدمینتون قم شده است و فدراسیون بدمینتون نیز از اینکه هیئت بدمینتون قم مسیر رو به پیشرفت خود را ادامه می‌دهد از عملکرد این هیئت ورزشی راضی است و هیئت قم را یکی از هیئت‌های برتر کشور می‌داند.

در ارزیابی فدراسیون بدمینتون از هیئت‌های بدمینتون استان‌های سراسر کشور بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۲،‌ قم در مکان هشتم جدول رده بندی برترین‌ هیئت‌های کشور قرار دارد، ضمن اینکه هیئت بدمینتون قم در ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

تعامل بسیار خوب سازنده‌ای که در سا‌ل‌های اخیر بین هیئت بدمینتون استان قم با فدراسیون بدمینتون وجود داشته یکی از مهمترین دلایلی است که هیئت بدمینتون قم یکی از هیئت‌های مورد اعتماد این فدراسیون بوده و به همین دلیل میزبان رقابت‌های رده‌های سنی پایه قهرمانی کشور شود.

همچنین رضایت فدراسیون بدمینتون از عملکرد فرهنگی، اخلاقی و همچنین کیفیت بالای فعالیت‌های هیئت بدمینتون استان قم یکی دیگر از زمینه‌هایی است که میزبانی رقابت‌های رده‌های سنی پایه بدمینتون کشور را به هیئت بدمینتون قم سپرده است.

در سال‌های اخیر به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه توجه ویژه شده و این اقدام در قم موجب رشد و پیشرفت بدمینتون شده است و توانسته این رشته را به جایگاه واقعی خود در استان قم و کشور برساند و چنانچه همچنان ادامه داشته باشد قم به زودی یکی از قطب‌های بدمینتون کشور می‌شود.

همچنین داوران و مربیان بسیار خوبی در بدمینتون قم فعال هستند و فدراسیون بدمینتون نیز از توان و قابلیت‌های آنها در رقابت‌ها و برنامه‌های مختلف استفاده می‌کند، ضمن اینکه برخورداری از یک سهمیه داوری در مسابقات بدمینتون بازی‌های آسیایی کره جنوبی یک افتخار برای بدمینتون قم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdff0x.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما