جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 23324

سازمان تاکسیرانی مجدانه پیگیر رفع دغدغه‌های تاکسی‌داران است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه همواره درصدد رفع مشکلات تاکسی‌داران بوده‌ایم، گفت: سازمان تاکسی‌رانی شهرداری قم مجدانه پیگیر رفع دغدغه‌های رانندگان است.
سازمان تاکسیرانی مجدانه پیگیر رفع دغدغه‌های تاکسی‌داران است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان خطوط ویژه که با حضور مصطفی ملایی عضو کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، افزود: باید کارگروه ویژه‌ای برای پیگیری مشکلات تاکسی‌داران تشکیل شود.

در ادامه این جلسه تعدادی از ناظران با درخواست تسریع در حل مشکلات تاکسی‌داران عنوان کردند: مواردی همچون محدودیت‌های اخیر ایجاد شده در هسته مرکزی شهر، فعالیت غیرمجاز خودروهای شخصی و خودروهای تاکسی تلفنی و عدم ارائه خدمات مطلوب از سوی شرکت‌های حمل و نقل مسافر درون‌شهری از جمله مهم‌ترین معضلات تاکسی‌داران است.

در ادامه با پیشنهاد مصطفی ملایی عضو شورای اسلامی شهر قم مقرر شد؛ سه نفر از نمایندگان ناظران به صورت ویژه برای پیگیری مسائل مطروحه انتخاب شوند.

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر سازمان تاکسیرانی دارای ۷۷ خط ویژه تاکسی فعال در سطح شهر بوده که ناظران به انتخاب رانندگان هر خط برای همکاری لازم با سازمان اقدام می‌کنند.

عزتی همچنین در این جلسه گفت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قم پس از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها هیچگونه افزایشی در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها اعمال نکرده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی توسط مردم در صورت مواجه با هر گونه تخلف و افزایش قیمت از سوی تاکسی‌داران افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اخذ کرایه اضافه مراتب را با ذکر کد تاکسی از طریق سامانه پیام کوتاه این سازمان به شماره ۳۰۰۰۵۱۳۳ و یا شماره تلفن‌های ۳۶۶۶۰۰۸۷ و ۳۶۶۲۸۸۰۰ اعلام کرده تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdos0x.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما