يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 14342
رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

رای مردم برای مسئولان پیام بزرگی دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مردم روز جمعه در معنای واقعی کلمه حماسه آفریدند و مسئولان باید بدانند که رای مردم برای آنان پیام بزرگی دارد.
شورای شهر استان قم
شورای شهر استان قم
به گزارش قم نیوز، علی قاسمی ورجانی اظهار داشت: مردم قم با مشارکت 77 درصدی در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود اضافه کردند و با دادن بیش از 201 هزار رای به حجت الاسلام دکتر روحانی به نوعی اعلام کردند که خواستار طلوع آفتاب اعتدال در شهر قم هستند.

وی ضمن تبریک به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر قم که اکثرا از لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستند، خاطر نشان کرد: اعضای منتخب شورای اسلامی شهر قم نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که مردم قم با رای خود اعلام کردند که خواستار اعتدال هستند و اعضای شورا نیز باید همین رویه را در پیش بگیرند. 

نماینده قم در شورای عالی استانها بیان داشت: شورای اسلامی شهر محلی برای خدمت است و امیدواریم که منتخبین مردم در این دوره شوراها بیش از گذشته در راستای رفع مشکلات شهری و فرهنگی قم تلاش نمایند. 

وی افزود: تحقق شعارها و وعده هایی که به مردم داده شده است باید اولویت اول منتخبین مردم باشد و تمام توان خود را برای عمل به وعده ها و شعارها به کار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مردم با این حضور پرشور و گسترده دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و حالا دیگر نوبت مسئولین است که تمام تلاش و توان خود را برای رفع مشکلات این مردم وفادار به نظام و انقلاب به کار گیرند و به دور از هر گونه حاشیه و هیاهو، تنها به فکر کار برای مردم باشند. 

قاسمی ادامه داد: همه مردم و مسئولان باید به رای اکثریت احترام بگذارند و به منتخبین مردم برای پیشبرد اهداف و برنامه ها کمک کنند. 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdxs0f.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما