شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47580
منبع : خبرگزاری فارس
عضو مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم:

لازمه تحقق تحول در حوزه بهره گیری از توان همه حوزویان است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم لازمه تحقق تحول در حوزه را استفاده و بهره گیری از توان همه حوزویان در عرصه‌های گوناگون تحولی عنوان کرد.
لازمه تحقق تحول در حوزه بهره گیری از توان همه حوزویان است
به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی میرکتولی اظهار کرد: به لطف الهی در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در راستای تحول برداشته شده اما نباید به این میزان اکتفا کرد چرا که ما هنوز کمبودها و نقاط ضعفی داریم که باید در مسیر رفع آن‌ها اقدام کنیم.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید فرموده‌اند تحول یک ضرورت برای حوزه‌های علمیه است و باید اولاً این ضرورت را به خوبی درک کرد و ثانیاً متناسب با اقتضائات امروز حوزه برنامه ریزی داشت.

استاد حوزه ادامه داد: البته آنچه مهم است این که باید فراتر از شعار، زمینه و بستر تحول را فراهم کردو مهم‌تر هم اینکه از همه ظرفیت‌ها در مسیر تحول به خوبی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر تحول باید از نظرات و ایده‌های همه اساتید و طلاب به خصوص آن‌ها که فکر و ایده خلاقانه و نوینی دارند استفاده کرد و در یک فضای هم افزایی و همدلی ، با جدیت و پشتکار برنامه‌ها را به پیش برد تا شاهد به ثمرنشینی آن‌ها باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdzk0o.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما