شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 22100

مسئولان مسیر پیشرفت جامعه را در گفتار علما جست‌وجو کنند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: مسئولان مسیر پیشرفت جامعه را در گفتار علما جست‌وجو کنند زیرا تنها در این صورت است که جامعه اسلامی مسیر اصلی خود را پیدا می کند و در ان حرکت می کند.
مسئولان مسیر پیشرفت جامعه را در گفتار علما جست‌وجو کنند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی عصر امروز در جمع اعضای ‏شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه باید در تمامی امور به نظر مراجع تقلید رجوع کنیم اظهار کرد: جامعه نیازمند راهنمایی افراد بسیار زیادی است و در این میان آنچه بیشتر اهمیت دارد پیشرفت در مسیر درست اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: خداوند وعده داده است که اگر صاحب منصبان جامعه به فرمایشات بزرگان و علما ‏توجه داشته باشند پایگاهی محکم در اجتماع پیدا می کنند و این موضوعی است که باید همگان مد نظر قرار دهند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه خداوند به کسی که منصبی را می بخشداز او انتظار انجام اعمال درست را دارد خاطر نشان کرد: سلام من را به همه همکارانتان در جامعه اسلامی ‏مهندسین و در مجلس برسانید و به آنها بگویید در راستای حل مشکلات مردم کوشا باشند؛ ‏تقاضای من این است که همه صاحب‌نظران، دولتمردان، مجلس و مدیران کشور دست به دست ‏هم بدهند و جامعه را که درگیر مشکلات فراوانی است را سامان بخشد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه میزان شغل در کشور کم است و عده‌ای بیکار هستند ‏و درآمد ندارند تصریح کرد: امروز در ۱۰۳ کشور جهان خدمت وظیفه عمومی وجود ندارد و تنها در هفت ‏کشور این مدت دو سال تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در این میان مسئولان به شعار سال نیز توجه داشته باشند و دو حوزه اقتصاد و فرهنگ را به عنوان دو حوزه اصلی مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7z8w.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما