پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 22586

امام محمد باقر(ع) بسترهای رشد علم در جامعه را فراهم کردند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: تا زمان امام باقر(ع) علم در میان مردم ناشناخته بود اما ایشان بسترهای لازم را برای فرزندشان فراهم کردند تا دانشگاه بزرگ اسلامی برپا شد.
امام محمد باقر(ع) بسترهای رشد علم در جامعه را فراهم کردند
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار مسئولان مرکز اسلامی فنلاند با اشاره به نقش مرکز اسلامی فنلاند اظهار کرد: تا زمان امام باقر(ع) علم در میان مردم ناشناخته بود اما ایشان بسترهای لازم را برای فرزندشان فراهم کردند تا دانشگاه بزرگ اسلامی برپا شد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه به همت فعالان مرکز اسلامی فنلاند پرچم تشیع در این کشور برافراشته شده است، افزود: این اقدام پیروی از راه امام محمد باقر(ع) است.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم تبلیغ اسلام به ویژه مکتب شیعه در کشور فنلاند خاطرنشان کرد: حقیقت تشیع دارای جذبه خاصی بوده و می توان گفت در هیچ دین و آئینی مثل شیعه پاسخگوی نیازهای بشر نبوده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز اسلامی فنلاند باید مردم آن کشور را با دستورات اسلام آشنا کند، گفت: با توجه به گرایشات صورت گرفته به مذهب تشیع امیدواریم در فنلاند نیز شاهد گرایش روزافزون مردم به اسلام و تشیع باشیم.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه با انجام عملی دستورات نورانی اسلام مردم جذب شیعه می شوند،خاطرنشان کرد: قوت و قدرت تشیع در جهان سبب شده شیعه در همه جهان فراگیر شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccepqi.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما