دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 34314
با پایان خدمت سربازی در تراکتورسازی تبریز

مهاجم تراکتورسازی در صبای قم/نخستین تمرین کریمی در جمع شاگردان دایی

قم نيوز : قم نگار: مهاجم گلزن سابق تیم فوتبال صبای قم با پایان حضور قرضی خود در تیم تراکتورسازی تبریز بار دیگر به ترکیب نماینده فوتبال قم بازگشت.
مهاجم تراکتورسازی در صبای قم/نخستین تمرین کریمی در جمع شاگردان دایی
به گزارش قم نگار، در شروع بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که یک بازیکن گمنام و کم‌نام و نشان با قد و قامتی کوتاه توسط کادر فنی وقت صبای قم به رهبری یحیی گل‌محمدی با تیم صبا قرار داد بست و نخستین‌بار در جام خلیج فارس به میدان رفت.

این بازیکن فرید بهزادی‌کریمی است که فوتبال خود را از تیم فوتبال نساجی مازندران به صورت رسمی آغاز کرد و بعد از آن سابقه حضور در تیم فوتبال استیل‌آذین را نیز دارد و از این تیم به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر معرفی شد.

در آغاز دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که هدایت صبای قم بر عهده یحیی گل‌محمدی بود،‌ فرید بهزادی کریمی با عقد قراردادی برای مدت سه فصل به عضویت نماینده فوتبال قم درآمد ولی تنها دو فصل برای صبا بازی کرد.

بهزادی‌کریمی در لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم عضو صبای قم بود اما پیش از آغاز چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور راهی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد تا خدمت مقدس سربازی را در این تیم نظامی فوتبال ایران سپری کند.

این بازیکن در مدت زمان حضور خود در صبای قم یک مهاجم ریزنقش، سرعتی و تکنیکی بود که گل‌های ارزشمند و موثری نیز برای صبا به ثمر رساند و اکنون بعد از نزدیک به دو فصل دوری از صبای قم، بار دیگر فرصت حضور در ترکیب این تیم را به دست آورده است.

بهزادی‌کریمی پیش از شروع دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسما از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز جدا شد و با حضور در سازمان لیگ رسما قرارداد خود را با تیم صبای قم پیگیری کرد تا در جمع شاگردان علی دایی حضور یابد.

بازگشت بازیکن گلزن سابق صبا به جمع شاگردان علی دایی در ۱۹ هفته باقی‌ مانده از مسابقات لیگ پانزدهم در حالی صورت گرفت که این بازیکن با توجه به قراردادی که با باشگاه صبا داشت بار دیگر به تیم خود بازگشت و با انجام کارهای اداری در سازمان لیگ، از روز دوشنبه بیست و پنجم آبان‌ماه با تیم خود تمرین می‌کند.

این در شرایطی است که این‌روزها صبای قم جدیت خود را برای رقابت‌های باقی مانده از لیگ پانزدهم به ویژه دیدار حساس هفته دوازدهم با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان آماده می‌کند و دایی به تیمش امید دارد که در مسابقات مهمی که پیش‌رو دارد بهترین عملکرد را ارائه کرده و روند صعودی خود را ادامه دهد.

گفتنی است فرید بهزادی‌کریمی امسال دو بار در ورزشگاه یادگار امام قم با پیراهن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برابر صبا به میدان رفته و از هفته دوازدهم لیگ پانزدهم بار دیگر با پیراهن صبا در مقابل رقبای لیگ برتری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceex8x.jh8ezi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما