چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 42937
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

كسب رتبه نخست شهرداري منطقه يك در حوزه تملك و رفع معارضين

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه يك قم از كسب رتبه نخست اين منطقه در حوزه تملك و رفع معارضين پروژه‌هاي عمراني خبر داد.
كسب رتبه نخست شهرداري منطقه يك در حوزه تملك و رفع معارضين
به کزارش قم نیوز، مهدي اصفهانيان مقدم با اشاره به اينكه همكاري و مشاركت شهروندان در رفع معارضين پروژه هاي عمراني گامي موثر در تسريع اجراي پروژه هاي عمراني است، اظهار كرد: مشاركت فعال شهروندان در پيشبرد اهداف مديريتي و رسيدن به پايداري اجتماعي همگام با اهداف توسعه پايدار امري اجتناب ناپذير است.

شهردار منطقه يك قم با تاكيد بر اينكه يكي از فرسايشي ترين و پرهزينه ترين امور در اجراي پروژه هاي كلان عمراني، رفع معارضين و تملك املاك در مسير است، گفت: خوشبختانه با برنامه ريزي و تلاش همكاران و تدابير و رهنمودها و حمايت هاي شهردار قم و مشاركت شهروندان توانستيم رتبه نخست را در بين مناطق هشتگانه در اين زمينه كسب كنيم.

اصفهانيان مقدم به تملك و رفع ۱۰۰ درصدي معارضين تقاطع غير همسطح مقداد اشاره كرده و تصريح كرد: همچنين به همراه اين پروژه ۹۵ درصد معارضين تقاطع غير همسطح عمارياسر - ۱۵ خرداد با اعتباري بالغ بر ۴۰ ميليارد تومان صورت گرفت.

وي با اشاره به اجراي عمليات اجرايي پروژه توسعه، تعريض و بازگشايي خيابان دروازه ري، گفت: در اين پروژه بيش از ۶۵ پلاك با اعتباري بالغ بر ۱۴ ميليارد تومان از محل اعتبارات شهرداري و سفر مقام معظم رهبري بصورت نقد و غير نقد تملك شد.

شهردار منطقه يك قم به اتمام فاز يك بلوار محتشم كاشاني و تملك و اجراي فاز دوم آن اشاره كرد و افزود: همچنين پاكسازي بلوار آيت الله حكيم در نيمه دوم سال جاري، در صورت مشاركت شهروندان و در راستاي واگذاري املاك در مسير و اتمام پروژه ها تا پايان سال صورت مي گيرد.

وي در پايان از تعامل، همكاري و مشاركت و اعتماد شهروندان در پيشبرد اهداف مديريت شهري تقدير كرد و از آن به عنوان سرمايه اجتماعي مديريت شهري در تحقق شهري پويا نام برد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcefo8e.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما