دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 35476
سرپرست تیم فوتبال امید صبا:

کارون خوزستان حریف تیم فوتبال امید صبای قم شد

قم نيوز : قم نگار: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: تیم کارون خوزستان در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور حریف تیم فوتبال امید صبای قم شد.
کارون خوزستان حریف تیم فوتبال امید صبای قم شد
به گزارش قم نگار، وحید نائینی اظهار داشت: هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور امروز دوشنبه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال امید صبای قم در خانه پذیرای تیم کارون خوزستان است.

وی افزود: این مسابقات از ساعت ۱۴ امروز ۳۰ آذرماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم امید صبای قم به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این فصل و بهبود شرایط خود در جدول رده بندی است.

سرپرست تیم امید صبا گفت: صبا از ۱۰ بازی قبلی خود یک پیروزی، ۲ تساوی و ۷ شکست در کارنامه دارد و تنها پیروزی خود را از مسابقه خارج از خانه در بوشهر برابر تیم ایران جوان این شهر به دست آورده است.

نائینی بیان داشت: تیم کارون خوزستان از ۹ بازی صاحب ۱۱ امتیاز و در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور قرار گرفته اما صبا با ۵ امتیاز در رده دوازدهم و انتهایی جدول رده بندی قرار دارد.

وی عنوان کرد: در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت، مشابه لیگ بر‌تر بزرگسالان کشور با هم مسابقه می‌دهند و ۲ تیم از قعر جدول به دسته اول سقوط خواهند کرد.

سرپرست تیم امید صبای قم تصریح کرد: صبای قم فصل گذشته همراه با ایران جوان بوشهر از لیگ دسته اول به لیگ بر‌تر صعود کرد اما در این فصل نتوانسته آن طور که باید و شاید نتیجه بگیرد و مشکلات مالی نیز بر حضور این تیم در لیگ بر‌تر اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcepe8x.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما