سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : 48238
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

اعتلاي فرهنگ مطالعه نيازمند كار فرهنگي مسنجم است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به فعاليت مؤسسات فرهنگي مختلف در كشور، ارتقاء كتابخواني را يكي از مؤلفه‌های رشد فرهنگي دانست و خواستار كار منسجم همه‌ نهادهاي متولي شد.
استاندار قم: اعتلاي فرهنگ مطالعه نيازمند كار فرهنگي مسنجم است
استاندار قم: اعتلاي فرهنگ مطالعه نيازمند كار فرهنگي مسنجم است
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی در دیدار اعضای مجمع کتابخانه‌های عمومی تخصصی و حوزوی، طی سخنانی از مشارکت و کار گروهی این تیم برای دستیابی به چشم اندازها قدردانی کرد.

استاندار قم اظهار داشت: بایستی تلاش کنیم تا کارهای فردی و متفرقه به کار گروهی و یکپارچه مبدل شود تا شاهد افزایش بهره وری در عرصه‌ی عمل باشیم.

وی فردگرایی را ریشه در بعضی مشکلات فرهنگی در جامعه دانست و ادامه داد: فرهیختگان جامعه باید در راستای تغییر تفکر و ارتقاء کار تیمی و گروهی بکار گرفته شوند.

صادقی با بیان اینکه دنیای دیجیتال تهدیدی برای ارتقاء علم و دانش محسوب می‌شود تصریح کرد: بایستی با انجام کار فرهنگی کارشناسی شده و منسجم برای اعتلای فرهنگ مطالعه گام برداشته شود.

استاندار قم با اشاره به تجربه‌ موفق این مجمع در گسترش فرهنگ مطالعه خاطرنشان کرد: دولت خود را موظف به حمایت از چنین حرکت‌هایی می‌داند.

صادقی با بیان اینکه مؤسسات پژوهشی و تحقیقاتی مختلفی در سطح استان در حال فعالیت هستند تصریح کرد: بایستی تلاش شود تا این مؤسسات به صورت یکپارچه عمل کرده و برای هدف مشترک با یکدیگر مشارکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت عمل‌گرایی مسؤولان و پرهیز از دادن وعده‌های توخالی اظهار داشت: مشکلات استان و کشور با شعار حل نمی‌شود.

صادقی تصریح کرد: اقداماتی همچون تصفیه خانه قم، انتقال آب به استان، حل مشکلات فرودگاه و حل بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر و بهره برداری از آن‌ها در سایه‌ آرامش و به دور از هیاهو صورت گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevw8e.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما