شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 8899

صبای قم به مصاف پارسه تهران می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم پیش از دیدارهای هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف پارسه تهران می‌رود.
صبای قم به مصاف پارسه تهران می‌رود
به گزارش قم نیوز، در حالی که هشتمین هفته از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای ۲۴ تا ۲۷ شهریور ماه برگزار می‌شود، صبای قم در نظر دارد در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز این هفته از مسابقات به مصاف تیم پارسه تهران برود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در راه کسب آمادگی لازم برای انجام دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران و مصاف خانگی مقابل تیم فوتبال تازه به لیگ برتر آمده گهر زاگرس دورود، مقابل تیم دسته اولی پارسه تهران به میدان می‌روند.

بازیکنان پارسه تهران که این روزها اردوی آماده‌سازی خود را برپا کرده‌ و آماده فصل جدید لیگ آزادگان می‌شوند از فرصت تعطیلات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قصد بهره‌برداری مطلوب دارند و به همین خاطر دیداری تدارکاتی با صبای قم برگزار می‌کنند.

شاگردان گل‌محمدی در حالی در این دیدار به میدان می‌روند که در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز بودند و در نهایت با تساوی بدون گل و متوقف کردن تیم میزبان به یک امتیاز ارزشمند این دیدار حساس خارج از خانه خود در لیگ دوازدهم فوتبال کشور دست یافتند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته هفتم از دور رفت این مسابقات، تیم نفت تهران با کسب ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و سایر تیم‌ها نظیر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و چند مدعی دیگر نیز در فاصله یک امتیازی همدیگر مدعی قهرمانی به شمار می‌روند.

شاگردان گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم نیز که تا پایان هفته چهارم جزو تیم‌های بالانشین لیگ برتر بودند اما هم اکنون این تیم با کسب ۱۱ امتیاز جایگاه هفتم جدول رده بندی رقابت‌ها را در اختیار دارد و به نظر می‌رسد برای حفظ این موقعیت چاره‌ای جز کسب سه امتیاز بازی با گهر دورود نداشته باشد، تیمی که در حال حاضر در بین تیم‌های قعرنشین لیگ برتر قرار دارد.

دیدار با ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس تهران، صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز چهار بازی تیم فوتبال صبای قم در دیدارهای خارج از خانه این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که صبای قم همانند مسابقه قبل با ذوب آهن اصفهان که در خارج از خانه به برتری رسیده بود، پرسپولیس را با دو گل شکست داد اما مقابل صنعت نفت آبادان نتیجه را واگذار کرد و برابر تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز به تساوی بدون گل قانع شد.

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و گهر دورود از هفته هشتم از دور رفت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه روز شنبه بیست و پنجم شهریور ماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.1dciw6dc1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما