پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 30508
مدافع ملی‌پوش صبا:

صبا با توجه به بضاعت خود در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت

قم نيوز : قم نیوز: مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم با بیان این که دعوت از بازیکنان جوان نشان می‌دهد کی‌روش لیگ را زیر نظر داشته است گفت: صبا با توجه به بضاعت خود امسال در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت.
صبا با توجه به بضاعت خود در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت
به گزارش قم نیوز، روزبه چشمی درباره حضورش در فهرست تیم ملی اظهار داشت: دعوت از بازیکنان جوان نشان می‌دهد کی‌روش لیگ برتر را زیر نظر داشته است و بدون شک بازیکنان جوان انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود و حضور در دور مقدماتی جام جهانی دارند.

وی افزود: حضور بازیکنان تیم ملی امید در تیم ملی بزرگسالان در تمام جهان مرسوم است و از تیم ملی امید کشورمان نیز تعداد قابل توجهی از نفرات در تیم بزرگسالان حضور دارند و این نشان از توجه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به بازیکنان جوان دارد.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم گفت: در حال حاضر علاوه بر این که در تمرینات تیم ملی امید، شور زیادی بابت پایان دادن به حسرت حضور در المپیک وجود دارد، تلاش می‌کنم در تیم ملی بزرگسالان نیز جایگاه مناسبی به دست آورم.

چشمی درباره تغییر پستش در تیم ملی بیان کرد: با توجه به نیازهای صبا، در صبا به‌عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کنم اما شرایط در تیم ملی متفاوت است و کادر فنی تیم ملی از من خواسته که در پست مدافع میانی بازی کنم و من هم در خدمت تیم ملی هستم.

وی درباره وضعیت صبا عنوان کرد: صبا با توجه به داشته‌ها و بضاعت خود امسال در لیگ نتایج بدی نگرفت و اگر چند بازیکن خوب ما جدا نشده بودند و وضعیت مالی باشگاه اجازه می‌داد، می‌توانستیم رتبه بهتری بگیریم.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: برای روشن شدن ادامه حضورم در صبا منتظر وضعیت واگذاری باشگاه صبا هستم و پس از مشخص شدن وضعیت واگذاری در مورد آینده‌ام تصمیم‌گیری می‌کنم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfctdm.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما