جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : 22048

وزارت فرهنگ دبیرخانه شعر فاطمی را در قم تشکیل دهد

قم نيوز : قم نیوز:مسئول دبیرخانه شعر آیینی کشور گفت: امیدواریم با تغییراتی که در مدیریت فرهنگی کشور رخ داده دبیرخانه شعر فاطمی در قم شروع به کار کند تا بتوانیم فرصت‌های بیشتری را برای ترویج شعر فاطمی داشته باشیم.
وزارت فرهنگ دبیرخانه شعر فاطمی را در قم تشکیل دهد
به گزارش قم نیوز، محمد علی مجاهدی در حاشیه پنجمین کنگره شعر فاطمی با اشاره به اینکه شعرهایی که در این کنگره قرائت شد رشد بسیار خوبی را نسبت به سال‌های گذشته داشته است اظهار کرد: امیدواریم با تغییراتی که در مدیریت فرهنگی کشور رخ داده دبیرخانه شعر فاطمی در قم شروع به کار کند تا بتوانیم فرصت‌های بیشتری را برای ترویج شعر فاطمی داشته باشیم.

مسئول دبیرخانه شعر آیینی کشور افزود: اغلب شعرهایی‌هایی که در این مراسم قرائت شد بیشتر بر جنبه‌های نظری حضرت زهرا (س) تایکد داشت و این یکی از دستاوردهای اصلی این کنرگه در قم است.

وی با اشاره به اینکه باید شاعران آیینی سطح معلومات دینی خود را افزایش دهند خاطر نشان کرد: نقص‌هایی هم که در این کنگره داشته است امیدواریم در کنرگه بعدی برطرف شود زیرا برگزاری این کنگره‌ها می‌تواند شرایط را برای رشد شعر آیینی در کشور فراهم کند.

مجاهدی با اشاره به اینکه کتاب منظومه تجلی از من در نماشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود عنوان کرد: امیدوارم این کتاب بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfcxd0.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما