چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 28484

مجمع سالیانه هیئت گلف استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مجمع ارزیابی عملکرد سالیانه هیئت گلف استان قم با حضور با حضور کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف در قم برگزار شد.
مجمع سالیانه هیئت گلف استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مجمع ارزیابی عملکرد فدراسیون گلف با هدف بررسی عملکرد هیئت گلف استان قم شامگاه سه شنبه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در این نشست که به ریاست کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف و با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم و سید محمد علویون رئیس هیئت گلف قم برگزار شد موانع رشد و توسعه گلف و برنامه‌های اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه سید محمد علویون رئیس هیئت گلف قم، بر لزوم توسعه هر چه بیشتر رشته گلف در سطح کشور و استان دارای ظرفیت رشدی چون قم تاکید کرد اما موانع مالی را مانع محکمی بر سر اجرای برنامه‌های توسعه این رشته دانست.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه میان فدراسیون گلف و وزارت آموزش و پرورش، از بی‌علاقگی اداره کل آموزش و پرورش قم نسبت به توسعه این رشته انتقاد کرد و از عدم پرداخت هزینه ساخت زمین مینی گلف قم به سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.

در ادامه این نشست، سمیه طلیقی نایب رئیس هیئت گلف استان قم ضمن اعلام عملکرد هیئت گلف استان قم از برگزاری مسابقات لیگ مینی گلف بانوان قم به عنوان استان پیشرو و الگو در کشور یاد کرد و از استعفای قریب الوقوع خود به دلیل مشغله کاری خبر داد.

سپس حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم بر لزوم فرهنگ سازی در میان ورزشکاران و توجه به مقوله فرهنگ در تمامی رشته‌های ورزشی سخن گفت .

کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف نیز در این نشست از سفر دیوید چری رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه و محمد فیصل النعیمی رئیس فدراسیون گلف قطر به ایران سخن گفت و اعلام کرد که بر اساس رایزنی‌های کنفدراسیون آسیایی با فدراسیون جهانی، قرار است فدراسیون جهانی برای توسعه زیرساختی گلف در ایران مساعدت کند.

رئیس فدراسیون گلف کشورمان با بیان اینکه رتبه ایران در رنکینگ آسیایی با جهشی خیره کننده به رتبه نوزدهم رسیده گفت که سیاست گذاری گلف ایران، رسیدن به جمع ۱۰ کشور بر‌تر آسیا است.
https://qomnews.ir/vdcfjjd0.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما