چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 39833
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اختصاص ۲۷۸ دستگاه اتوبوس براي راهپيمايان روز قدس در قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم گفت: ۲۷۸ دستگاه اتوبوس به همراه ۱۳۰ دستگاه ميني بوس، به حمل و نقل شهروندان در روز قدس اهتمام دارند.
اختصاص ۲۷۸ دستگاه اتوبوس براي راهپيمايان روز قدس در قم
به گزارش قم نیوز، حسين مومني موحد با اشاره به پيش رو بودن روز جهاني قدس، اظهار كرد: با توجه به حضور پرشور مردم در اين مراسم سياسي اجتماعي سازمان اتوبوسراني شهرداري قم، تمهيداتي را براي سهولت حمل و نقل شهروندان در نظر گرفته است.

وي با بيان اينكه سازمان اتوبوسراني شهرداري قم از نخستين ساعات آخرين جمعه ماه مبارك رمضان آماده سرويس‌دهي است، تصريح كرد:‌ سرويس‌هاي حمل‌ و نقل از تمام نقاط تا هسته مركزي شهر نسبت به حمل و نقل شهروندان روزه‌دار اقدام مي‌كند.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم ادامه داد: حمل و نقل شهروندان از نخستين ساعات بامداد تا هنگام راهپيمايي ادامه دارد و پس از اتمام راهپيمايي مقابل مصلي قدس تا پايان نماز جمعه مستقر خواهند بود.

مومني با اشاره به شمار اتوبوس‌هايي كه در روز قدس به جابجايي شهروندان اقدام مي‌كنند، گفت: ۲۷۸ دستگاه اتوبوس خصوصي و عمومي براي سرويس‌دهي در نظر گرفته شده است.

وي همچنين از سرويس‌دهي ۱۳۰ دستگاه ميني‌بوس در بخش خصوصي براي حمل و نقل مردم روزه‌دار از نماز جمعه به ساير نقاط شهر، خبر داد و بيان كرد: كمبود اتوبوس در سرويس حمل و نقل عمومي نداريم ولي افزايش شمار اتوبوس‌ها در دستور كار قرار دارد.

مومني با تاكيد براينكه تا پايان سال جاري ۴۰ دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومي شهر قم وارد مي‌شود، گفت: از آذر تا بهمن ماه در سه مرحله اين ۴۰ دستگاه وارد چرخه مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfmcdm.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما