شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 7792
در رده سنی نونهالان صورت گرفت؛

شکست دختران تکواندو کار قمی

قم نيوز : قم نیوز: تیم تکواندو دختران قم در آغاز پیکارهای فصل جدید لیگ تکواندو باشگاه های کشور برابر رقبای خود تن به شکست داد.
شکست دختران تکواندو کار قمی
به گزارش قم نیوز، فصل جدید مسابقات لیگ رده سنی نونهالان تکواندو باشگاه های کشور در بخش دختران با شرکت تیم های مدعی از استان های مختلف کشورمان در حالی آغاز شد که دو شکست در آغاز راه، موقعیت خوبی برای تیم اعزامی هیئت تکواندو قم ایجاد نکرد.

رقابت ۱۱ تیم در لیگ تکواندو دختران نونهال کشور
امسال در مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه های کشور در بخش دختران ۱۱ تیم حضور دارند که در تلاش برای کسب عناوین برتر در ۱۰ وزن و با عنوان جام شکوفه ها به شکل رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

هیئت تکواندو استان قم نیز به رسم پنج شش سال اخیر که همواره تیم های مختلف را در رده های سنی پایه به مسابقات لیگ های تکواندو باشگاه های کشور اعزام می کند، امسال نیز تیم رده سنی نونهالان دختر قم را به جام شکوفه ها معرفی کرده است.

این در حالی است که تیم های اداره ورزش و جوانان هشتگرد، هیئت تکواندو قزوین، شکوفه های گرگان، هیئت تکواندو پردیس تهران، هیئت تکواندو قم، هیئت تکواندو زنجان، هیئت تکواندو بوشهر، هیئت تکواندو عباس آباد مازندران، هیئت تکواندو ایلام، هیئت تکواندو استان مرکزی و هیئت تکواندو گیلان تیم های شرکت کننده در لیگ نونهالان دختر جام شکوفه های تکواندو کشور هستند.

انتخاب قم به عنوان تیم برتر و نمونه اخلاق
اما بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، رقابت در هفته های اول و دوم فصل جدید لیگ رده سنی نونهالان دختر تکواندو باشگاه های کشور جام شکوفه ها در خانه تکواندو تهران برگزار شد که با دو باخت برای نماینده قم به پایان رسید.

تکواندوکاران دختر نونهال قم در نخستین دیدار به مصاف تیم نونهالان هیئت تکواندو زنجان رفتند که در این مسابقه دو تیم جدال نزدیک و پایاپایی با یکدیگر داشتند اما در نهایت این زنجانی ها بودند که با حساب ۶ بر ۳ از سد نماینده قم عبور کردند.

این شکست در گام نخست از فصل جدید لیگ تکواندو نونهالان دختر باشگاه های کشور، موجب شد تا دختران تکواندوکار قم در دومین مسابقه خود برابر تیم اداره ورزش و جوانان شهرستان هشتگرد نیز چندان فروغی نداشته باشند و در نهایت این مسابقه را با حساب ۱۰ بر صفر واگذار کردند.

قرار گرفتن قم در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ شکوفه ها
در پایان مسابقات هفته های اول و دوم از دور رفت سومین دوره پیکارهای لیگ تکواندو نونهالان دختر کشور با عنوان جام شکوفه ها که با حضور ۱۱ تیم در خانه تکواندو برگزار شد، برترین های اخلاق نیز معرفی شدند که در بین آنها تیم دختران قم به عنوان نمونه اخلاق برگزیده شد.

این در حالی است که عنوان بهترین سرپرست به نمایندگان گیلان و بوشهر رسید، عنوان بهترین مربی را مربیان عباس آباد تهران و بوشهر کسب کردند، عنوان فنی ترین تکواندوکار به نمایندگان گرگان و گیلان رسید و در جدول رده بندی نیز تیم های هیئت گیلان و عباس آباد با شش امتیاز و تیم های قزوین، بومهن با چهار امتیاز در رده های اول تا چهارم ایستادند در حالی که تیم قم در مکان هشتم جای دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.y9urak9uxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما