سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 36648
در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور صورت می‌گیرد

پایان ناکامی‌های صبای قم با عبور از راه‌آهن

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم راه‌آهن تهران صف‌آرایی می‌کند.
پایان ناکامی‌های صبای قم با عبور از راه‌آهن
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم در دهمین بازی داخل خانه خود از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های برتر کشور جام خلیج فارس عصر هجدهمین روز بهمن ماه در قم به مصاف راه‌آهن تهران می‌رود، دیداری که بین تیم‌های ششم و پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر به انجام می‌رسد.

نتایج تیم صبای قم در چهار هفته‌ سپری شده از نیم‌فصل دوم لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور تا کنون با سه باخت و یک پیروزی برای شاگردان علی دایی همراه بوده و به همین دلیل کادر فنی و بازیکنان این تیم را مصمم به ارائه یک بازی قدرتی در مقابل راه‌آهن برای پایان دادن به ناکام‌های دو هفته اخیر کرده است.

* سه باخت در چهار مسابقه اخیر برای صبای قم

با توجه به نتایج دور از انتظاری که صبای قم در چهار هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کسب کرده است، موقعیت این تیم در جدول رده‌بندی توسط تیم‌های پائین جدول تهدید می‌شود و شاگردان دایی باید تلاش کنند تا تیم صبای قم را بار دیگر در بین مدعیان بالای جدول حفظ کنند.

نتایج صبای قم در چهار هفته اخیر فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ثبت سه باخت برابر تیم‌های استقلال تهران، نفت تهران و گسترش‌فولاد تبریز در کارنامه نماینده قم همراه بوده و این نشان می‌دهد که شاگردان علی دایی عملکرد چندان خوبی نداشته‌اند.

صبایی‌ها امیدوار بودند که بعد از برتری مقابل ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در مسابقات جام شهدا و قهرمانی این جام، با کسب آمادگی بیشتر از نظر جسمانی و رسیدن به فرم ایده‌آل و مطلوب از نظر هماهنگی تیمی روند پیروزی‌های گذشته خود را ادامه بدهند اما ترمز آنها در بازی هفته هجدهم با گسترش‌فولاد تبریز کشیده شد و صبا به چهارمین باخت این فصل تن داد.

*مصاف با راه‌آهن در دهمین بازی خانگی لیگ پانزدهم

این در حالیست که بازی آینده تیم فوتبال صبای قم حساسیت‌های بالایی دارد، زیرا صبای قم در حال حاضر با کسب ۲۸ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارد ولی همچنان تهدید تیم‌های پایین‌تر از خود را احساس می‌کند و برای آنکه جایگاه فعلی را حفظ کرده یا ارتقاء بدهد باید از سد تیم راه‌آهن رده پانزدهمی و قعرنشین عبور کند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم صبای قم در هفته نوزدهم بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تهران روز یکشنبه هجدهم بهمن ماه در خانه خود برابر تیم فوتبال راه‌آهن تهران به میدان خواهد رفت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان، قرار است دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن از هفته نوزدهم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ روز یکشنبه هجدهم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود.

این دو تیم روز جمعه سی‌ام مرداد ماه سال جاری در هفته چهارم از نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم در ورزشگاه شهدای شهر قدس با یکدیگر دیدار کردند و راه‌آهن در آن مسابقه با هدایت فرهاد کاظمی دو بر یک صبای قم را شکست داد و نخستین باخت شاگردان دایی در لیگ برتر را رقم زد اما اکنون صبا چهار باخت در کارنامه دارد که سه باخت آن در چهار هفته اخیر بوده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg739w.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما