دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 26235

ستاره‌های صبا دنبال شگفتی‌ در نبرد پدیده

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در سومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور جام خلیج فارس پنجشنبه هفته جاری به مصاف تیم پدیده مشهد می‌رود.
ستاره‌های صبا دنبال شگفتی‌ در نبرد پدیده
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال کشور دیدارهای هفته سوم از دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز پنجشنبه بیست و سوم مرداد ماه آغاز می‌شود و جمعه بیست و چهارم مرداد به پایان می‌رسد.

در روز نخست از بازی‌های این هفته پنج مسابقه برنامه ریزی شده و در یکی از مهمترین بازی‌ها برای فوتبال دوستان قمی تیم فوتبال صبای قم در جدالی مهم و تعیین کننده باید به مصاف تیم ناشناخته استان خراسان رضوی که تازه به مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرده یعنی پدیده مشهد برود و با شاگردان مرزبان و توماس هسلر آلمانی رقابت کند.

صبای قم بعد از پیروزی ارزشمند خانگی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در هفته دوم نیز در خارج از خانه به مصاف ملوان مشهد رفت و یک امتیاز ارزشمند از میهمانی مشهدچی‌ها گرفت و در هفته سوم باز هم در خارج از خانه به میدان می‌رود و این بار برابر پدیده مشهد قرار می‌گیرد و در واقع این دومین دیدار خارج از خانه تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است.

صبای قم نسبت به فصل گذشته دستخوش تغییرات متعددی شده است و به غیر از کادر فنی که تنها یک تغییر داشت و یک مربی جدید به نام مهدی رضایی از مربیان بومی قم به آن اضافه شده، در کادر بازیکنان این تیم تغییرات زیادی به وجود آمده و در واقع ترکیب صبا نو شده است.

صبا با تمرین در تهران به مصاف پدیده مشهد می‌رود

تیم فوتبال صبای قم آخرین تمرین خود را پیش از بازی هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال پدیده مشهد در تهران انجام می‌دهد و سپس ساعت ۱۸ روز چهارشنبه راهی مشهد مقدس می‌شود و امیدوار به کسب دومین پیروزی این فصل است.

با توجه به اینکه صبایی‌ها باید عصر چهارشنبه از طریق پرواز تهران - مشهد برای دیدار با پدیده اعزام شوند به همین خاطر آخرین تمرین صبا در قم روز سه‌شنبه بیست‌ویکم مرداد ماه برگزار می‌شود و مرفاوی و همکارانش در کادر فنی آخرین تمرین پیش از بازی تیم را برای عصر چهارشنبه در زمین هما تهران برنامه‌ریزی کرده‌اند و دیگر هیچ برنامه تمرینی برای بازیکنان صبا در نظر نگرفته‌اند و بدین ترتیب صبا به مصاف پدیده مشهد می‌رود.

برگزاری جلسه هماهنگی پیش از مسابقه در هیئت فوتبال خراسان رضوی

جلسه هماهنگی پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده مشهد شب قبل از بازی در دفتر هیئت فوتبال شهر مشهد برگزار خواهد شد.

دفتر هیئت فوتبال شهر مشهد در مجموعه ورزشی تختی این شهر واقع شده و میزبان جلسه هماهنگی قبل از بازی خواهد بود در حالی که در این جلسه ناظر داوری، نماینده فدراسیون، سرپرستان صبا و پدیده مشهد، مدیران رسانه هر دو تیم، نمایندگان هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهر مشهد و نیروی انتظامی حضور دارند و مهمترین مسائل مربوط به این بازی را بررسی می‌کنند.

آنچه که در این جلسه قطعا مورد تاکید مسئولین برگزاری مسابقه قرار خواهد گرفت، ابتدا تلاش تمام عوامل و دست اندرکاران برای شروع بازی راس ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر پنجشنبه بیست و سوم مرداد ماه خواهد بود و دیگر اینکه قرار است تمام خواسته‌های سازمان لیگ برتر در خصوص نحوه ورود گزارشگران، مسئولین و میهمانان ویژه و همچنین چگونگی استقرار تماشاگران در جایگاه‌های خود نظارت ویژه و خاص صورت بگیرد.

سفر هوایی صبا به مشهد

تیم فوتبال صبای قم برای دیدار با پدیده مشهد در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از طریق سفر هوایی راهی مشهد شد.

صبایی‌ها بعد از اینکه با اتوبوس اختصاصی خود و به صورت سفر زمینی برای دیدار خارج از خانه با تیم ملوان بندر انزلی راهی استان گیلان و شهر انزلی شدند و بعد از حدود ۶ ساعت خود را به این شهر رسانده و آماده برگزاری بازی شدند، این بار با خیالی آسوده‌تر راهی مشهد می‌شوند چون پرواز آنها به صورت هوایی صورت می‌گیرد و دیگر از سفر طولانی مدت و خستگی بازیکنان صبا خبری نیست اما این‌روزها به دلیل سقوط هواپیمایی تهران - طبس و کشته شدن تعداد زیادی از هموطنان‌مان نگرانی در خصوص پرواز‌ها به سراغ بازیکنان آمده است.

تمرین صبا در مجموعه ورزشی هلال‌احمر

‌کادر فنی تیم صبای قم بعد از دیدار جمعه شب با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بدون اینکه به بازیکنان استراحت بدهند، برای شروع دور جدید تمرینات برنامه‌ریزی کردند.

بازیکنان صبای قم بعد از بازی هفته سوم لیگ برتر مقابل ملوان بندر انزلی، نخستین تمرین خود را برای بازی هفته سوم لیگ برتر مقابل پدیده مشهد عصر شنبه هجدهم مرداد ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم انجام دادند والبته این تمرین بیشتر به ریکاوری بعد از بازی با پدیده مشهد اختصاص داشت تا صبا خود را مهیای دیدار هفته سوم با پدیده مشهد نیز کند، ضمن اینکه صبایی‌ها صبح یکشنبه به سالن وزنه رفتند و تا روز دیدار با پدیده در مجموعه هلال‌احمر قم تمرین می‌کنند و آخرین تمرین خود را در مجموعه هما تهران انجام می‌دهند.

آمادگی بازیکنان کامرونی و برزیلی صبا

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم پیش از بازی هفته سوم با پدیده مشهد از آمادگی بازیکنان کامرونی و برزیلی خود رضایت کامل و به درخشش آنها در دیدار با پدیده مشهد امید زیادی دارند.

در حال حاضر صبای قم دو بازیکن خارجی به نام‌های مارکو اوره لیو از کشور برزیل و آمبونو آچیله از کشور کامرون دارد که به ترتیب از تیم‌های ویتوریا گیمارش پرتغال و راهیان کرمانشاه به صبای قم آمده‌اند و اتفاقا در هفته نخست مقابل ذوب آهن نیز به میدان رفتند و یکی از آنها یعنی آچیله توانست در بدو ورود به زمین مسابقه گل سوم صبا را نیز به ثمر برساند.

در هفته دوم و در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز آمبونو آنگونو آشیل بازیکن کامرونی صبا به جای ایوب کلانتری به میدان رفت ولی مارکو اوره‌لیو بازیکن برزیلی تیم صبای قم روی نیمکت نشست و مرفاوی از وی در دیدار با ملوان استفاده نکرد.

امیدواری کادر فنی صبا نسبت به پیروزی بر پدیده مشهد

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم امیدوارند که صبا بتواند در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سد پدیده مشهد عبور کند.

خبرنگار فارس در قم راجع به همین موضوع با ناصر بختیاری‌زاده مربی تیم صبای قم گفت‌وگو کرد؛ بختیاری‌زاده اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است ما تمرینات بسیار خوبی در قم برگزار کرده‌ایم و پیروزی در هفته نخست مقابل ذوب‌آهن و تساوی در هفته دوم در میهمانی تیم ملوان بندر انزلی که یک امتیاز برای ما به دنبال داشت نیز موجب تقویت روحیه بازیکنان شده است.

وی یادآور شد: ما برای این دیدار حساس خارج از خانه بازیکن محروم یا مصدوم نداریم و خوشبختانه تمام نفرات در کنار تیم هستند و کادر فنی این اجازه و امکان را به راحتی دارد که بتواند ترکیب دلخواه خود را انتخاب کرده و برای پیروزی بر پدیده مشهد به زمین بازی بفرستد.

پرداخت پاداش پیروزی بر ذوب‌آهن پیش از رویارویی با پدیده مشهد

مدیران باشگاه صبای قم پاداش بازیکنان و کادر فنی این تیم را به پاس تلاش برای کسب پیروزی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال به آنها پرداخت کردند.

مسئولان باشگاه صبا پیش از بازی هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به بازیکنان این تیم در صورت غلبه بر ذوب‌آهن قول پاداش داده بودند که این پاداش پیش از دیدار هفته دوم با ملوان بندر انزلی به آنها پرداخت شد و البته صبایی‌ها اگر بازی هفته سوم مقابل پدیده مشهد را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند باز هم پاداش در انتظار آنها است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmini.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما