?>?> مایلی کهن شایسته هدایت صبای قم است | قم نیوز
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 14197
استاندار قم:

مایلی کهن شایسته هدایت صبای قم است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه معارفه مایلی کهن گفت: باشگاه صبا جایگاه بسیار مهمی در ورزش کشور دارد.
مایلی کهن شایسته هدایت صبای قم است
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی عصر دیروز در جلسه معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم و بازیکنان این تیم در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تصریح کرد: مایلی کهن یک مربی با توانایی بالای مدیریت است و مربیگری تیم های بزرگی در فوتبال کشور را بر عهده داشته و همه با خدمات وی در تیم های ملی آشنا هستند و به نظر من شایسته هدایت صبای قم است.

وی اضافه کرد: صبا اکنون که یک مربی دلسوز و توانمند را در راس کادر فنی خود می بیند، کادر مدیریتی خوب و توانمندی دارد، در راس هیئت مدیره شاهد پیگیری های خوب رياست هيئت مديره و در مسئولیت مدیرعامل باشگاه نظاره گر تلاش های مسئولين مربوطه هستم و به نظر من این همدلی و وفاق می تواند صبا را به یکی از تیم های موفق لیگ جدید تبدیل کند.

رئیس مجمع باشگاه صبای قم در ادامه بیان داشت: از مدیریت باشگاه می خواهم که با جدیت بیشتر پیگیری مسائل تیم های زیر مجموعه باشگاه صبا باشند، خواسته ها و نیازهای خود را مکتوب کنید و به من بدهید تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام کنیم.

وی ابراز کرد: من اعتقاد دارم که هر بخش کارها و امورات این باشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی که در ورزش کشور جایگاه بسیار مهمی دارد را باید یک فرد متخصص بر عهده بگیرد، ما فنی نیستیم و در این مبحث دخالتی نمی کنیم اما تمام توان خود را برای تقویت تیم از جنبه های مختلف به کار می گیریم.

پیریایی تاکید کرد: با اینکه صبا در چندین رشته ورزشی فعالیت می کند اما نگاه ما نسبت به فوتبال جدی تر است زیرا فوتبال بحث ملی دارد ومی خواهیم صبا جایگاهی بزرگ و ويژه در دل مردم قم پیدا کند.

استاندار قم با بیان اینکه از مدیریت باشگاه می خواهم که پیگیر حمایت از تیم فوتسال صبای قم نیز باشند، تاکید کرد: از بازیکنان صبا انتظار داریم به خوبی  اخلاق را سرلوحه كاريي خود قرار دهندو جوان ها از تجربه بازیکنان بزرگی که در تیم حضور دارند برای موفقیت صبا به خوبی بهره بگیرند .

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbz8b8.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما