شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : 31238
فرماندار قم:

برون‌سپاری بهترین راه افزایش بهره‌وری ادارات است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: واگذاری برخی فعالیت‌های ادارات به دفاتر پیشخوان می‌تواند در افزایش بهره‌وری مؤثر باشد.
برون‌سپاری بهترین راه افزایش بهره‌وری ادارات است
به گزارش قم نیوز، رضا سیار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم درهرصورت از ما انتظار خدمت دارند، اظهار داشت: کمبودها در منابع مالی نباید کم و کاستی در خدمت را موجب شود.

فرماندار قم با تأکید بر نقش دفاتر پیش‌خوان در پیشبرد مثبت امور ادارات، افزود: برون‌سپاری یکی از اموری است که باید موردتوجه مدیران استان قم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به اینکه در بسیاری از موارد دیده‌شده که دفتر پیشخوان موفق بوده‌اند، تأکید کرد: از این طریق هم می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد و هم بهره‌وری را افزایش داد.

سیار با اشاره به اینکه برخی از مدیران در واگذاری امور خود به بخش خصوصی مقاومت می‌کنند، تأکید کرد: سیاست برون‌سپاری در قم تا حدودی همراه با کشور پیش نرفته است که لزوم توجه ویژه به این امر را طلب می‌کند.

فرماندار قم با اشاره به اینکه برخی مدیران رده‌های پایین‌تر هنوز به لزوم صرفه‌جویی در بودجه ادارات پی نبرده‌اند، افزود: جلسات مستمر با این مدیران و تأکید مستقیم این امر می‌تواند کمک‌کننده باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg7x9w.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما