دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 20131
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

مردم قم در همایش پیاده روی خانوادگی شرکت کنند

قم نيوز : قم نیوز:مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از عموم مردم و شهروندان قمی برای حضور در پانزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعه ۱۶ اسفند دعوت کرد.
مردم قم در همایش پیاده روی خانوادگی شرکت کنند
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی درباره برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی اظهار کرد: استارت برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده روی خانوادگی در استان قم از سال ۱۳۸۷ زده شد و خرداد ماه آن سال نخستین بار این همایش را با حضور حداکثری مردم قم از مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا حرم شهدای گمنام در کوه خضر نبی (ع) قم برگزار کردیم و برای همیشه در ذهن‌ها به عنوان یک روز بزرگ برای ورزش قم باقی ماند.

وی گفت: تصور برخی از افراد این است که مردم به بهانه هدیه‌های در نظر گرفته شده در این همایش حضور می‌یابند اما از نگاه کار‌شناسی همین انگیزه عاملی است تا مردم به خوبی اهمیت فعالیت‌های مفید بدنی به بهانه پیاده روی را درک کنند و بیشتر به ورزش بپردازند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: امروزه به سبب ماشینی شدن بیشتر فعالیت‌های زندگی روزمره، انسان دچار کم تحرکی شده و این موضوع خطرات جبران ناپذیری را در کمین انسان قرار داده است پس باید همه ما تلاش کنیم به بهانه‌های مختلف زمینه حضور مردم در فعالیت‌های همگانی حتی برای چند ساعت را فراهم کنیم تا مردم به فکر سلامت جسم خود بیافتند.

وی بیان کرد: از آن سال تا کنون ۱۴ همایش در استان قم برگزار شده، در واقع هر سال برگزار کننده سه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بوده‌ایم و خوشبختانه در هر دوره بر تعداد شرکت کنندگان در این همایش افزوده شده و نظر سنجی کار‌شناسان ما در گفت‌و‌گوی نزدیک و صمیمانه با مردم بیانگر این است که آن‌ها بهانه هدیه‌های در نظر گرفته شده برای این همایش را در اولویت اصلی حضور خود قرار نداده‌اند بلکه مردم و شهروندان قمی بیشتر به فکر سلامتی خود هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: خوشبختانه امسال نیز فرصت دست داد تا در تیرماه و شهریور ماه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و همچنین به یمن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) ۲ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را در قم برگزار کنیم.

جهان بینی خاطرنشان کرد: در روز جمعه شانزدهم اسفند ماه نیز که با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) همزمان است، انشاءالله با همکاری بخش‌های مختلف استان پانزدهمین بار همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی افزود: مطمئنم که مردم قم بار دیگر حضور پرشوری در این همایش خواهند داشت و انشاءالله در روزهای منتهی به پایان سال ۱۳۹۲ و فرار رسیدن نوروز ۹۳، یک روز باشکوه را در شانزدهمین روز اسفند ماه رقم خواهیم زد تا مردم با شادابی و نشاط به استقبال سال نو بروند.

مدیر کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد: ارگان‌هایی نظیر شهرداری قم، صدا و سیما، موسسه مالی و اعتباری کوثر، نیروی انتظامی، فرمانداری، استانداری، آموزش و پرورش، اورژانس و... این اداره کل را در برگزاری این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراهی و همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgqq9x.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما